کد خبر: ۱۷۴۴۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۲

کنترل ورود و خروج کارمندان در شرایط دورکاری

تیم فناوری سامانه‌ای برای ورود و خروج کارمندان حتی در شرایط دورکاری عرضه کردند.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از شرکت‌های فناور فعالیت خود را با یک تیم سه نفره از سال 95 با پیاده سازی نرم افزاری برای حضور و غیاب آغاز کرده و این فعالیت در کافه بازار مورد استقبال قرار گرفته است و بر این اساس این تیم فناور اقدام به توسعه این محصول کرد.

این شرکت فناور، اضافه کردن خدمات حقوق و دستمزد را به محصول نرم افزاری خود اضافه کرد و از دوسال پیش این محصول توسط کافه سرمایه معرفی شد و یکی از شرکت‌های بخش خصوصی بر روی آن سرمایه گذاری کرد. سیستم‌های کارپوش، کارساعت، کارپول، کارسال و کارمپ و کارفود، و کارتیک از دیگر محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

این تیم در محصول "کارساعت" خود سیستمی را برای ورود و خروج کارمندان ارائه کرده که این سیستم حتی برای افراد دور کار نیز کاربرد دارد. 

سیستم کارمپ این شرکت فناور نیز در شهرداری منطقه 4 مورد استفاده قرار گرفت. شهرداری منطقه 4 مشروط بر اینکه این سیستم دسترسی به لوکیشن کارمند را برای مدیران فراهم کند، اقدام به خرید آن خواهد کرد .

این شرکت تا سال قبل محصولاتش را به صورت تکی به فروش می‌رساند اما این رو در سال جاری محصولات عرضه شده به صورت پکیج ارائه می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی