کد خبر: ۱۷۴۵۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰

رونمایی از گوشی موبایل جدید نوبیا در ۲۰ می

اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی خبر از رونمایی گوشی نوبیا Z۳۰ PRO در ماه می می‌دهند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از gsmarena، شرکت نوبیا از جمله شرکت‌های الکترونیک معروف چینی است که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده و تا به امروز در زمینه تولید تلفن همراه هوشمند توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. نوبیا این روز‌ها نیز گوشی موبایل‌های خوبی را وارد بازار کرده است و پیشرفت در محصولات این شرکت به چشم می‌خورد.

شرکت نوبیا چند وقتی هست که بر روی تلفن همراه جدید خود کار می‌کند و قرار است گوشی Z۳۰ PRO خود را بعد از مدت‌ها تلاش روانه بازار جهانی کند و درآمد خوبی را از فروش این تلفن همراه هوشمند کسب کند.

رونمایی از گوشی موبایل جدید نوبیا در ۲۰ مه

گوشی موبایل nubia Z۳۰ Pro قرار است فردا ۲۰ مه به بازار معرفی شود و شرکت VP Mr. Ni Fei چندین تیزر تبلیغاتی را در Weibo درباره این گوشی موبایل هوشمند به اشتراک گذاشته است. اگر بخواهیم برخی از ویژگی‌های سخت افزاری گوشی موبایل نوبیا Z۳۰ Pro را بررسی کنیم بهتر است بدانید که این گوشی موبایل هوشمند چهار ۴ لنز دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی همانند گوشی موبایل Axon ۳۰ Ultra استفاده می‌کند. علاوه بر این، گوشی موبایل Z۳۰ Pro  از پردازنده Snapdragon ۸۸۸ SoC بهره می‌برد و حافظه RAM این گوشی از نوع LPDDR۵ است.

البته ۳ لنز ۶۴ مگاپیکسلی این تلفن همراه هوشمند، بسیار قابل توجه کاربران قرار گرفته و می‌تواند مشتریان زیادی را در بازار جذب خود کند و در کنار جذب مشتری، درآمد خوبی هم برای این شرکت کسب شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اسمش رو هم شبیه نوکیا کرده و مدلش رو هم از سری Z سونی دزدیده
چینی های متقلب
3
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی