کد خبر: ۱۷۵۰۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۴

یک هیات تجاری در راستای توسعه روابط تجاری به سوریه می‌رود

برگزاری «وبینار آشنایی با بازار صنعت گیاهان دارویی و معطر سوریه» فرصتی مناسبی برای توسعه روابط تجاری و فناورانه میان ایران و سوریه است.

به گزارش« نبض فناوری» «وبینار آشنایی با بازار صنعت گیاهان دارویی و معطر سوریه» که به همت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اواخر فروردین ماه سال جاری برگزار شد، زمینه‌ای برای اعزام یک هیات تجاری و فناور ایرانی گیاهان دارویی و معطر به کشور سوریه و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی اگریتکس 2020 دمشق و بازدید از خطوط تولید در شهر حلب فراهم کرد.

هدف اصلی برگزاری این وبینار، شناخت دقیق بازار و بررسی زمینه‌ها و فرصت‌های تعامل اثربخش دو کشور برای فعالان ایرانی در این بخش بود. در همین راستا و پیرو برگزاری این وبینار با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوران و صنعتگران ایرانی برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سوریه به دمشق اعزام می شوند.

در این سفر 5 روزه که 29 خردادماه تا 3 تیر برگزار خواهد شد، شرکت‌های ایرانی و سوری می توانند نشست‌های رودررو با یکدیگر داشته باشند و هیات ایرانی از شرکت‌های معتبر سوری در دمشق و حلب بازدید خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی