کد خبر: ۱۷۵۳۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۰

سامسونگ نماد تجاری اسمارت‌فون زد اسلاید را در دفتر مالکیت معنوی اروپا ثبت کرد

شرکت سامسونگ اخیرا یک نماد تجاری جدید موسوم به زد رول (Z Roll) را ثبت کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، این پدیده نشان می‌دهد که غول کره‌ای مشغول کار روی دستگاهی با نمایشگر قابل‌توسعه است. بعلاوه سامسونگ اخیرا نماد تجاری دیگری با نام زد اسلاید (Z Slide) را در دفتر مالکیت معنوی اروپا به ثبت رساند. این نماد تجاری نشان‌دهنده ورود عضوی جدید به سری گلکسی Z سامسونگ است. نماد تجاری جدید در کلاس 9 طبقه‌بندی شده است. این کلاس شامل محصولاتی نظیر اسمارت‌فون‌ها، گوشی‌های تلفن‌همراه، تجهیزات مخابراتی و تبلت‌ها هستند.

در خصوص طراحی ظاهری دستگاه زد اسلاید هیچ‌گونه جزئیات خاصی منتشر نشده است. با این‌حال وبسایت LetsGoDigital تصویری از این محصول را منتشر کرده و بر این باور است که زد اسلاید احتمالا یک اسمارت‌فون با نمایشگر قابل گسترش در راستای عمودی خواهد بود. در عین‌حال نمایشگر مدل زد رول در راستای افقی گسترش یافته و نهایتا به اندازه صفحه‌نمایش یک تبلت تبدیل خواهد شد. همچنین این گجت می‌تواند به‌عنوان ورژن رول‌شونده گلکسی زد فلیپ در نظر گرفته شود؛ در حالی‌که زد رول احتمالا نسخه رول‌شونده گلکسی زد فولد به‌شمار خواهد رفت.

سامسونگ دیسپلی در اوایل هفته جاری از برخی نمایشگرهای در حال توسعه خود رونمایی کرد. نمونه‌ای از این پنل‌ها در یک دستگاه تاشو با طراحی S شکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این‌حالت نمایشگر دستگاه به 3 بخش تقسیم شده و از 2 نقطه دچار تاشدگی خواهد شد. به گفته کارشناسان وبسایت LetsGoDigital بعید است که این دستگاه در سری گلکسی Z سامسونگ طبقه‌بندی شود. بر اساس برخی گزارشات این محصول تحت‌عنوان گلکسی زد فولد S به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ نماد تجاری اسمارت‌فون زد اسلاید را در دفتر مالکیت معنوی اروپا ثبت کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در ماه آگوست امسال از اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 (یا گلکسی زد فلیپ 3) رونمایی خواهد کرد. اما سایر دستگاه‌های سامسونگی مجهز به نمایشگرهای قابل گسترش احتمالا تا سال 2022 به بازار عرضه نخواهند شد.

سامسونگ نماد تجاری اسمارت‌فون زد اسلاید را در دفتر مالکیت معنوی اروپا ثبت کرد

نمایشگر تاشو S-foldable سامسونگ در 2 وضعیت باز و جمع شده

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی