کد خبر: ۱۷۵۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

سامسونگ گوشی بدون دکمه تولید می کند

شرکت حق ثبت اختراع را ثبت کرده که هیچ دکمه فیزیکی را برای Samsung Galaxy Z Fold 3 پیشنهاد نمی کند.

سامسونگ گوشی بدون دکمه تولید می کند

به گزارش «نبض فناوری»، به لطف طراحی مجدد صفحه نمایش خارجی تاشو، کاربران تجربه ای بین Samsung Galaxy Fold و Galaxy Z Fold 2  را مشاهده خواهند کرد. به جای یک صفحه نمایش 4.6 اینچی که حاشیه های بزرگی دارد در اینصورت اکنون می توان شاهد پیشرفت دیگری در مدل نسل بعدی بود که قرار است در اواخر سال جاری ارائه شود.

سامسونگ به تازگی از طرف سازمان جهانی مالکیت فکری حق ثبت اختراع با «Galaxy Z Fold Squeeze Gesture» دریافت کرده است. از آنجا که ممکن است برخی از کاربران استفاده از دکمه های کنار تلفن را دشوار بدانند، این حق ثبت اختراع استفاده از حرکت برای جایگزینی فشار یک دکمه است. کاربر می تواند انتخاب کند که کدام حرکات با کنترل های خاصی عمل می کنند.

سامسونگ گوشی بدون دکمه تولید می کند

به عنوان مثال، با ضربه زدن به کنار می توانید تلفن را روشن کنید در حالی که ممکن است با یک ضربه تند وشدید زدن میزان صدا را کنترل کنید. از یک حرکت فشار می توان برای جایگزینی دکمه های فیزیکی نیز استفاده کرد. بر اساس گزارش LetsGo Digital در آینده تلفنهای تاشو ضعیف می شوند و این امر ضروری است که تولیدکنندگان بتوانند از کنترلهای مجازی استفاده کنند. همچنین انتظار می رود که Galaxy Z Fold 3 در ماه آگوست با نسخه بعدی Ultra Thin Glass (UTG 2.0) عرضه شود که قلم S در آن حذف شده است.

شایعات مختلف شامل دوربین پریسکوپ و مقاومت در برابر آب در مورد این گوشی مطرح شده است. احتمالا برای داشتن این کنترل حرکت باید منتظر گلکسی Z Fold 4 در سال 2022 باشد، در سال 2019 همین حق ثبت اختراع در کره ارائه شد. این بدان معناست که سامسونگ می تواند آماده حذف دکمه های فیزیکی مدل امسال باشد.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی