کد خبر: ۱۷۵۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

چگونه دو واتس اپ را در یک گوشی‌ نصب کنیم؟!

در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های اندرویدی و پرچمدارهای برندهای مختلف از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کنند، بنابراین شمار بالایی از کاربران دارای دو حساب در یک پیام‌رسان هستند.

به گزارش خبرنگار« نبض فناوری» بعد از فیلترشدن تلگرام پیام رسان واتس‌اپ به یکی از پیام رسان‌های محبوب و پرطرفدار تبدیل شد به طوریکه امروزه کاربران زیادی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

اما بر خلاف تلگرام و اینستاگرام، درون اپلیکیشن واتساپ نمی‌توانید از دو اکانت با دو شماره تلفن همراه مختلف استفاده کنید. با این حال راه‌هایی برای نصب دو واتس اپ در گوشی وجود دارد. اگر دو سیم کارت دارید و می‌خواهید روی هر دو شماره خود اکانت واتساپ داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.
در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های اندرویدی و پرچمدارهای برندهای مختلف از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کنند، بنابراین شمار بالایی از کاربران دارای دو حساب در یک پیام‌رسان هستند.

باید گفت؛ که در برخی گوشی‌ها، سازندگان ویژگی‌ای را درون دستگاه ارائه می‌دهند که با استفاده از آن می‌توانید دو برنامه واتس اپ در گوشی خود داشته باشید و روی هر برنامه از یک اکانت مجزا استفاده کنید. اما این ویژگی در همه گوشی‌ها به خصوص گوشی‌های قدیمی‌تر وجود ندارد. با این حال نگران نباشید چرا که در این صورت نیز چاره‌ای وجود دارد و این چاره استفاده از برنامه‌های جانبی است.

برنامه نصب دو واتساپ روی گوشی

در روش اول شما می توانید از برنامه رسمی واتس‌اپ بیزنس استفاده کنید بدین ترتیب می توانید با یک شماره دیگر برنامه واتساپ دومی را روی گوشی خود داشته باشید. برای انجام این کار کافیست که به برنامه Whatsupp Business را از Play store یا یک فروشگاه معتبر دانلود و واتس آپ بیزنس را نصب کنید.
بعد از نصب واتساپ بیزینس روی گوشی آیکون برنامه تحت عنوان W/A Business به لیست برنامه های شما اضافه می شود. روش ورود به این برنامه مانند واتس آپ معمولی است.
شما با وارد کردن شماره تلفن خود و دریافت کد ورود می توانید شروع به استفاده از آن کنید. واتساپ بیزینس محبوب ترین ترفند نصب دو واتساپ روی یک گوشی است.

نصب دو واتساپ با دو شماره در یک گوشی سامسونگ

سامسونگ کار را برای کاربرانش برای داشتن دو واتساپ با دو شماره مختلف به طور همزمان در یک گوشی راحت کرده است و شما می توانید با فعال کردن گزینه dual messenger به راحتی برای نصب دومین واتساپ در گوشی تان اقدام کنید.

نکته : در گوشی های سامسونگ قدیمی تر روش زیر قابل اجرا نیست، بنابراین کاربران این گوشی ها می توانند از روش های دیگری که در ادامه مطلب معرفی می کنیم، برای نصب واتساپ دوم در گوشی شان استفاده کنند.

ابتدا وارد تنظیمات settings گوشی شوید.
گزینه امکانات پیشرفته (advanced features) را انتخاب کنید.
روی پیام رسان دوگانه (dual messenger) ضربه بزنید.
سویچ کنار واتساپ را بکشید تا فعال شود.
اکنون روی نصب (install) کلیک کنید تا اپ دوم واتساپ نصب شود.
اکنون شما یک آیکون دیگر واتساپ در لیست برنامه‌های گوشی تان مشاهده خواهید کرد که زیر آیکون یک علامت نارنجی دارد و بدین ترتیب شما می توانید با شماره جدیدتان وارد شوید.

نصب دو واتساپ در گوشی آیفون

همانطور که گفته شد در گوشی های آیفون استفاده از دو واتساپ به راحتی گوشی های اندرویدی نیست، اما باز هم برنامه‌های ثالثی وجود دارد که می‌توانید از آنها به عنوان واتساپ دوم استفاده کنید. یکی از بهترین برنامه‌هایی که برای ساخت اکانت دوم واتساپ در آیفون به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Dual Messenger for Whatsapp است که با استفاده از آن می‌توانید یک کلون از واتساپ اصلی خود بسازید و پس از ثبت نام در آن مانند نسخه اصلی واتساپ از آن استفاده کنید.

نصب دو واتس اپ با دو شماره در گوشی شیائومی

قابلیت نصب واتساپ دوم در گوشی‌های شیائومی نیز پشتیبانی می‌شود. کاربران شیائومی نیز می‌توانند دو واتساپ با دو شماره مختلف در گوشی های داشته باشند. کافیست گزینه Dual Apps را فعال کنند:

وارد settings شوید.
روی گزینه Dual Apps ضربه بزنید.
در میان لیست برنامه ها، واتساپ را انتخاب و فعال کنید.
اکنون در لیست برنامه های گوشی تان آیکون واتساپ دوم را پیدا کنید و با شماره جدیدتان وارد شوید.

نصب دو واتساپ در گوشی‌های ایسوس

در گوشی های ایسوس نیز قابلیت کلون کردن یک برنامه وجود دارد. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید واتساپ دوم را با شماره متفاوت در گوشی تان نصب کنید. برای نصب واتساپ دوم در گوشی ایسوس مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد settings شوید.
روی گزینه Twin apps ضربه بزنید.
در میان لیست برنامه ها، واتساپ را انتخاب و فعال کنید.
اکنون در لیست برنامه های گوشی تان آیکون واتساپ دوم را پیدا کنید و با شماره جدیدتان وارد شوید.

نصب دو واتساپ در یک گوشی هواوی و هانر

هواوی نیز چنین قابلیتی برای کاربرانش در نظر گرفته است. بنابراین شما نیز می توانید با دنبال کردن مراحل زیر دو واتساپ با دو شماره متفاوت در گوشی داشته باشید:

ابتدا وارد تنظیمات settings گوشی شوید.
وارد برنامه ها Apps شوید.
گزینه App twin را انتخاب کنید.
اکنون واتساپ را انتخاب کنید، بعد از چند ثانیه مطابق تصویر زیر آیکون واتس اپ دوم را در لیست برنامه‌های گوشی تان مشاهده خواهید کرد.

نصب دو واتساپ روی گوشی ال جی

به نظر می رسد کابران ال جی امکان استفاده از قابلیت کپی و نصب یک برنامه را در گوشی شان نداشته باشند. اما پیشنهاد می کنیم کاربران این گوشی ها نیز در بخش تنظیمات گزینه ی Dual Apps و Clone App را جستجو کنند و در صورت بودن چنین گزینه ای روی آن ضربه بزنند و واتساپ را انتخاب کنید تا اپ دوم نصب شود. اما اگر چنین گزینه ای نداشتید، اصلا نگران نباشید زیرا شما نیز می توانید با استفاده از روش ها و برنامه های معرفی شده در ادامه مطلب دو واتساپ با دو شماره مختلف روی گوشی ال جی داشته باشید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین قربانی
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خیلی خوب
7
5
ناشناس
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
نه
آنیسا
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خیلی
نسا
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خب من فعالش کردم متتها چطوری یدونه دیگه نصب کنم؟ الان رفتم ک دان کنم فقط گزینه بروز رسانی‌میاره،گزینه نصب نمیاره
4
7
ت
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
ت
2
6
فریدون قنواتی
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
سلام و درود,
احسنت دستت درد نکنه عالی است ای کاش راهی برای استفاده از مخاطبین در واتساب دوم پیشنهاد میکردی, برای اینکه در واتساپ دوم فقط شماره تماس را می بینی اسم را نمی بینی
3
4
ناشناس
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
چند ساله دوتا واتس اپ دارم
7
1
الهام
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
اموزش بده
شیرین
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
اگه وات ساپ دوم باخط دیگه نصب بشه همزمان دریه گوشی ایا درهردو انلاین نشون میده یانه چون من نصب وات ساپ دوم دریک گوشی بخوام نصب کنم نمیخوام انلاین باشم ولی وات ساپ اولی مشکلی نداره
8
3
ناشناس
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خیر
رها
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
اگه شماره دوم رو نداشته باشه،نمیتونه آنلاین بودنت رو ببینه،مگر اینکه هر دو شمارت رو داشته باشن
ناشناس
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خو برو روتنظیمات حساب کاربری بعد حریم خصوصی و بعد آخرین بازدید و بعد هیچ کس و بزن اون واتسابی که نمیخوای آن نشون بده وسلام یکم هوشتو به کاربیار بای
SaEed
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
لازم نیست خودم بلدم
0
0
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی