کد خبر: ۱۷۶۰۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰
در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه؛

"سرای نوآوری صنایع تبدیلی، اسانس، عصاره و گیاهان دارویی" راه‌اندازی می‌شود

مجوز سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با عنوان «سرای نوآوری صنایع تبدیلی، اسانس، عصاره و گیاهان دارویی» صادر شد.

به گزارش« نبض فناوری» آرش بوچانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: ایجاد سرای نوآوری علاوه بر توانمندی های علمی نیازمند امکانات مختلفی است که بهره مندی از آزمایشگاه ها، تجهیزات و کارگاه های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه پشتوانه بسیار خوبی برای این امر مهم محسوب می شود.

وی در مورد رسالت سرای نوآوری و اهمیت راه اندازی آن در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: سرای نوآوری مجموعه‌ای از هسته‌های فناور، واحدهای فناور، شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌هاست که با توجه به رسالت آن، فعالیت علمی، تولیدی و اقتصادی انجام می شود و برای آنکه یک محصول به بازار عرضه شود، مراحل متنوعی وجود دارد که سرای نوآوری از تشکیل ایده اولیه تا تولید نمونه آزمایشگاهی و پس از آن تولید صنعتی تا در نهایت بازاریابی را پشتیبانی می کند.

بوچانی وجود سرای نوآوری در دانشگاه ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: وجود سرای نوآوری در دانشگاه فرصت بسیار خوبی برای فعالیتهای علمی ـ اقتصادی همکاران توانمند است. با صدور بخشنامه طرح (الف) و (ب) سازمان مرکزی، سرای نوآوری فرصت بسیار مناسبی برای اعضای هیأت علمی است تا در رده استادان (الف) قرار گیرند.

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی