کد خبر: ۱۷۶۴۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

حمایت کارمندان آمازون از فلسطین

صدها کارمند آمازون خواستار حمایت جف بزوس و اندی جاسی از فلسطین هستند.

به گزارش «نبض فناوری»، کارمندان در یک نامه داخلی از آمازون خواستند که قراردادهای تجاری خود را با نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی قطع کند.

بیش از 500 کارمند آمازون نامه خود را خطاب به جف بزوس و اندی جاسی امضا کرده و از این شرکت خواسته اند که به وضعیت مردم فلسطین متعهد باشند. این اقدام پس از آن صورت گرفت که حملات هوایی اسرائیل خانه های فلسطینیان را در غزه ویران کرد و 248 کشته برجای گذاشت.

در این نامه آمده که: ما از رهبران آمازون می خواهیم كه ادامه حمله به حقوق اساسی فلسطینیان تحت اشغال غیرقانونی را محکوم كنند. آمازون فلسطینیان را در دفاتر تل آویو و هایفا و سراسر جهان استخدام می کند. نادیده گرفتن درد و رنج فلسطینی ها و خانواده های آنها در وطنشان، همکاران فلسطینی ما را ناراحت می کند.

کارمندان می خواهند این شرکت قرارداد تجاری خود را با سازمان هایی که در نقض حقوق بشر شریک هستند (مانند نیروهای دفاعی اسرائیل) فسخ کند. در ماه آوریل، آمازون و گوگل قراردادی رایانش ابری به ارزش 1.2 میلیارد دلار با دولت اسرائیل امضا کردند.

این یادداشت درخواست های مشابه کارگران اپل و گوگل را بازتاب می دهد. در 18 می، کارمندان یهودی در گوگل نامه ای به Sundar Pichai نوشتند و از این شرکت خواست اینکه انتقاد از اسرائیل یا صهیونیسم یهودستیزی است را رد کند. دو روز بعد، The Verge یادداشتی از کارمندان مسلمان در اپل منتشر کرد.

کارگران فناوری مسلمان از مدیران خواستند که از فلسطینی ها حمایت کنند. بسیاری احساس می کنند که مدیران آنها ترجیح می دهند نقض حقوق بشر در رژیم صهیونیستی را نادیده می گیرند زیرا اوضاع نابسامان است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی