کد خبر: ۱۷۶۹۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

گوشی هوشمند Nord۲ با چیپست Dimensity ۱۲۰۰

وان پلاس نام Nord۲ را تأیید کرد و احتمالا این گوشی پیش از ۳۰ سپتامبر عرضه شود.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از جی اس ام آرنا؛ شرکت OnePlus نام اصلی گوشی جدید خود یعنی Nord۲ را تایید کرد. در واقع خود این شرکت، نام گوشی هوشمند Nord۲ را در بخش سوالات متداول وب سایت خود، در نسخه تبلیغاتی جدید Stadia Premiere Edition که در انگلستان، آلمان و فرانسه در حال اجرا است، تأیید کرد.

این تبلیغات تا ۳۰ سپتامبر ادامه دارد و اگر Nord۲ پیش از آن در دسترس نباشد، این تبلیغات هیچ فایده‌ای برای این شرکت ندارد پس احتمالا زودتر از تاریخ بالا عرضه خواهد شد.

مشخصات پردازنده گوشی Nord۲

از چند موردی که تاکنون درباره گوشی Nord۲ شنیده ایم، به نظر می‌رسد که چیپست Dimensity ۱۲۰۰ مدیاتک، مهمترین ویژگی آن باشد. شایعات بی شماری در مورد شرکت وان پلاس مطرح شده که این شرکت با استفاده از چیپست‌های SoCs ساخته شده توسط کوالکام، گوشی خواهد ساخت، اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است.

همچنین سری جدید گوشی OnePlus 9 با نام وان پلاس 9 لایت که هنوز در ایران عرضه نشده، به زودی در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ در سال جدید میلادی به نسخه‌های OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro می‌پیوندد و تعداد اعضای این خانواده را به ۳ عضو می‌رساند. پیوستن به OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro اتفاقی غافلگیرکننده برای OnePlus 9 Lite خواهد بود. این مدل به جای اسنپدراگون ۸۸۸ که در دو مورد دیگر استفاده شده‌است، از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تغذیه خواهد کرد. اسنپدراگون ۸۶۵ یکی از بهترین چیپست‌های تولید شده سال ۲۰۲۰ توسط کوالکام است، بنابراین قطعا هیچ مشکلی نخواهد داشت.

شایان ذکر است که اخیرا، قرار بر این شده شرکت Hasselblad دوربین‌های شرکت وان پلاس را تامین کند. همانطور که بیشتر عکاسان حرفه‌ای می‌دانند، Hasselblad یکی از شناخته شده‌ترین و ممتازترین برند‌های صنعت عکاسی است. مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو اظهار داشت که افزودن هاسلبلاد به تیم وان پلاس معیار جدیدی در عکاسی تلفن همراه ایجاد می‌کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
وبگردی