کد خبر: ۱۷۷۰۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

نسل سوم هدفون‌ بیسیم شیائومی معرفی شد

شرکت شیائومی سومین نسل هدفون‌های بیسیم خود را با قیمت ۴۷ دلار معرفی کرد.

به گزارش« نبض فناوری»  به نقل از جی اس ام آرنا، جدیدترین هدفون‌‍‌های بیسیم شرکت شیائومی امروز معرفی شدند. سری جدید هدفون‌های TWS شیائومی AirDots 3 Pro نامگذاری شده‌اند و از قابلیت‌های بسیار جذابی بهره می‌برند. بر اساس اعلام شیائومی هدفون‌های بیسیم این شرکت از قابلیت لغو نویز فعال،شارژ بیسیم و حالت تاخیر فوق کم استفاده می‌کنند که در حال حاضر در هدفون‌های گران قیمت موجود در بازار شاهد استفاده از آن‌ها هستیم.

طبق اعلام شرکت شیائومی هدفون AirDots 3 Pro از درایور 9 میلی متری و سه میکروفن برای داشتن صدای بهینه سازی شده و قابلیت لغو نویز استفاده خواهد کرد. بر اساس ادعای شرکت شیائومی قابلیت لغو نویز فعال این هدفون می‌تواند آلودگی صوتی را تا 35 دسی بل کاهش دهد و اتصال آن به واسطه بلوتوث 5.2 امکان اتصال همزمان به دو دستگاه جداگانه و بهره بردن از کیفیت صدای بسیار زیاد را ممکن کرده است.

هدفون‌های بیسیم شیائومی

ظرفیت باتری هدفون AirDots 3 Pro 

هدفونAirDots 3 Pro از باتری 35 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که توانایی پخش موسیقی تا شش ساعت را با یک بار شارژ دارد. محفظه شارژ این هدفون‌ها نیز ظرفیت 470 میلی آمپر ساعتی دارد که امکان استفاده از هدفون به مدت 28 ساعت را ممکن می‌کند. این هدفون به همراه یک کابل شارژ USB-C عرضه خواهد شد و کاربر می‌تواند آن را به کمک تمامی شارژرهای Qi کابلی یا بیسیم شارژ کند.

نسل جدید هدفون‌های بیسیم شیائومی از پوشش ضد آب استفاده خواهند کرد و دارای گواهی IPX4 هستند. قرار است نسل سوم هدفون‌های شیائومی در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت 47 دلار از 11 ژوئن در کشور چین در دسترس خریداران قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
وبگردی