کد خبر: ۱۷۷۱۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۳

کابوس کارآفرینی سر راه دانشجویان بین‌المللی؛ راهکار چیست

یک سازمان سیاستگذاری غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن از ضرورت‌ها برای بازگشت روند مهاجرت‌های بین‌المللی دانشجویی گفت.

کابوس کارآفرینی سر راه دانشجویان بین‌المللی؛ راهکار چیست

به گزارش« نبض فناوری» در گزارشی از موسسه بروکینگزآمده است ایالات متحده در معرض خطر جدی آسیب دیدگی رقابتی در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته قرار دارد که از سیستم مهاجرت با استقبال بیشتری برخوردار هستند.

به طور خاص، دانشگاه ها از مهم‌ترین بسترهای کارآفرینی هستند و این زمینه را فراهم می‌کند تا کارهای پژوهشی و تجاری با یکدیگر پیوند ایجاد کنند. تشویق دانشگاه‌ها به نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه‌های ایالات متحده بستری است که به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند و برای تحقق این موضوع، باید زمینه لازم فراهم شود.

حمایت از پذیرش دانشجویان بین‌المللی، ایجاد امکان اشتغال و تحصیل و افزایش پذیرش دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط از ضرورت‌هایی است که زمینه را برای رونق تحصیل دانشجویان فراهم می‌کند.

تقویت همکاری بین اداره مهاجرت و بخش دانشگاهی برای اطمینان از ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی یک ضرورت است که می‌بایست با پیاده‌سازی برنامه کارآفرینی بین‌المللی مورد توجه قرار بگیرد نیز از موارد برجسته بود.

سیستم مهاجرت ایالات متحده یک مجموعه از فرآیندهای زمان‌بر و پیچیده است و این چالش‌ها را برای دانشجویان و نیروی انسانی شاغل در بازار کار ایالات متحده به وجود آورده است.

این مقاله همچنین تغییرات نظارتی را برای افزودن دسته بندی سند اجازه اشتغال که دارای 180 روز تمدید خودکار و یک برنامه به موقع برای تمدید مجوز است، پیشنهاد می کند.

دانشجویان بین المللی در سال های 2020 تا 2021 با تأخیر در برنامه پذیرش روبرو شدند و پیش از اینکه اقدامات انعطاف پذیر USCIS انجام شود، دانشجویان پرونده قضایی تشکیل دادند. باید به مشاوران بین المللی اجازه داده شود که برای این جمعیت از کارآفرینان برنامه های افزودنی را توصیه کنند.

بیشتر دانشگاه‌ها، سرفصل‌های کارآفرینی و تجارت را ارائه نمی‌دهند. اگرچه این حوزه، بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های درسی است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

هدف اصلی از محدودیت های استخدام برای دانشجویان بین المللی اطمینان از این بود که هدف اصلی یعنی تحصیل دانشجویان به خوبی محقق می‌شود. دانشجویان بین‌المللی در کارهایی غیر از حوزه فعالیت خود مشغول هستند. با این حال، مشاوران دانشگاهی و بین المللی در حال بررسی برای ایجاد وضعیت بهتری برای دانشجویان به لحاظ اشتغال و کارآفرینی هستند.

ارسال نظرات
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی