کد خبر: ۱۷۸۴۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

تصاویر گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ گلکسی لو رفت

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy A۰۳s را به عنوان جایگزین گوشی Galaxy A۰۲s وارد بازار کند.

به گزارش «نبض فناوری»، جی اس ام آرنا اعلام کرد، گفته می‌شود یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ، گوشی Galaxy A۰۲s است که قرار است جای خود را به یک نسخه جدید بدهد. پیش بینی می‌شود این گوشی Galaxy A۰۳s نامیده شود و نشت اطلاعات آن که شامل تصاویر و مشخصات اصلی است در این خبر بررسی می‌شود.

برای مبتدیان، این گوشی شامل یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار آن و یک درگاه USB-C در پایین خواهد بود، که یک رشد بزرگ است، زیرا گوشی قبلی اصلاً سنسور اثر انگشت نداشت و با یک microUSB تاریخی عرضه می‌شد.

مشخصات تصاویر گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ گلکسی A۰۳s

یک پنل ۶.۵ اینچی IPS LCD قسمت جلویی را به همراه یک حفره کوچک، جایی که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد، پوشش می‌دهد. دوربین اصلی عقب ۱۳ مگاپیکسلی است که با دو دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود، که یکی احتمالاً برای سنجش عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو باشد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه در دست نیست.

تصاویر گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ گلکسی لو رفت

با توجه به طراحی و مشخصات، به نظر می‌رسد که Galaxy A۰۳s شباهت زیادی به Galaxy A۰۲s خواهد داشت. تنها تغییر قابل توجه، گنجاندن اسکنر اثر انگشت و پورت USB Type-C خواهد بود. تنها چیزی که اکنون باید بدانیم مدل پردازنده و ظرفیت باتری تلفن هوشمند است. اگر بخواهیم از روی گوشی Galaxy A۰۲s قضاوت کنیم، احتمالاً A۰۳s نیز از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. گوشی Galaxy A۰۲s، به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۶ تجهیز شده که بسیار سطح پایین است. ما همچنین اطلاعات دقیقی درباره قیمت گذاری Galaxy A۰۳s نداریم، اما می‌دانیم که A۰۲s با قیمت پایه ۹۶ دلار در هند عرضه می‌شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی