کد خبر: ۱۷۹۱۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

تبلت Galaxy Z Fold Tab باعث ۲ ثبت اختراع شد +تصاویر

تصاویر منتشر شده از ثبت اختراع تبلت Galaxy Z Fold Tab خبر از وجود دو لولا و نمایشگر سه گانه در این تبلت می‌دهند.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از جی اس ام آرنا، گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ، پتنت (اختراع) جدیدی را ثبت کرده که نشان می‌دهد این شرکت مشغول کار بر روی یک تبلت تاشو دو لولا (در پشت نمایشگر) به نام Galaxy Z Fold Tab است. همچنین یک داک مغناطیسی برای نگهداری از قلم S Pen دارد.

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از مدعیان گوشی‌های هوشمند تاشو، اولین محصول خود در این سبک را با نام گلکسی فولد در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کرد و پس از آن بود که گوشی‌های تاشوی بیشتری در سراسر جهان تولید شدند. اکنون تصاویری از پتنت جدید سامسونگ منتشر شده که خبر از رونمایی تبلت گلکسی زد فولد تب، در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. البته سامسونگ برای این تبلت جدید دو پتنت ثبت کرده که یکی از آن‌ها در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) و دیگری در اداره علائم تجاری آمریکا (USPTO) ثبت شده است.

زد فولد 2

حالت های استفاده از تبلت تاشو Galaxy Z Fold Tab

تبلت تاشو جدید سامسونگ با استفاده از دو لولا، نمایشگری سه تکه دارد و هنگامی که به طور کامل تا می‌شود شکافی بین دو بخش خارجی آن ایجاد می‌شود که برای نگه داشتن قلم آن مناسب است. این تبلت جدید دارای سه حالت کاملا باز، یک طرف تا شده و کامل تاشده است و رابط کاربری آن نیز بلافاصله هر حالت را شناسایی کرده و نمایشگر را بر اساس آن تنظیم می‌کند.

زد فولد 4

زد فولد 5

همچنین بر اساس گزارشات گوشی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نیز به تولید انبوه رسیده و انتظار می‌رود همراه با گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ ۲، در ماه جولای (تیر ماه) راهی بازار شود. سامسونگ پیش‌بینی کرده تا پایان سال جاری میلادی بتواند ۷ میلیون گوشی تاشو را در بازار به فروش برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی