کد خبر: ۱۷۹۶۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک Go سامسونگ با تراشه‌های اسنپ‌دراگون به بازار عرضه می‌شوند

شرکت سامسونگ اخیرا اقدام به معرفی 2 لپ‌تاپ جدید و مقرون‌به‌صرفه مبتنی بر معماری ARM نموده است. توان پردازشی این لپ‌تاپ‌ها توسط پلتفرم‌های اسنپ‌دراگون 7c و 8cx تامین می‌شود. مدل معمولی گلکسی بوک Go در 2 ورژن وای‌فای و LTE به بازار عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل 5G از قابلیت اتصال به شبکه ارتباطی نسل آینده برخوردار است.

به گزارش «نبض فناوری»، هر 2 لپ‌تاپ مجهز به نمایشگرهای 14 اینچی TFT با رزولوشن‌های 1920 در 1080 پیکسل و وبکم‌های 720p هستند. لپ‌تاپ مدل Go از تراشه نسل دومی اسنپ‌دراگون 7c بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که مدل 5G مجهز به پلتفرم اسنپ‌دراگون 8cx Gen 2 5G است. مشتریان می‌توانند از میان مدل‌هایی با 4 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 64 یا 128 گیگابایت حافظه eUFS یکی را انتخاب کنند.

از جنبه نرم‌افزاری نیز هر 2 لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 ورژن هوم یا پرو هستند. درگاه‌های ورودی/خروجی دستگاه شامل 2 عدد پورت USB-C، یک پورت USB 2.0، جک صوتی کومبو مخصوص میکروفون و هدفون و درگاه‌های مخصوص کارت حافظه میکرو اس‌دی و نانوسیم به‌صورت مجزا است. هر 2 مدل مجهز به باتری‌های 42.3 وات‌ساعتی بوده و سامسونگ با اطمینان ادعا می‌کند که این باتری‌ها بدون نیاز به شارژ مجدد برای استفاده طی یک روز کامل شارژدهی خواهند داشت. ضخامت اولترابوک‌های جدید سامسونگ در ضخیم‌ترین نقطه معادل 15 میلی‌متر بوده و وزن ‌آن‌ها تنها برابر با 1.4 کیلوگرم است.

لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک Go سامسونگ با تراشه‌های اسنپ‌دراگون به بازار عرضه می‌شوند

ورژن وای‌فای گلکسی بوک Go با قیمت‌گذاری خرده فروشی 350 دلاری عرضه شده و احتمالا در اواخر ماه ژوئن با یک مدل رنگی نقره‌ای روانه بازار می‌شود. سامسونگ در رابطه با قیمت‌گذاری و زمان عرضه ورژن 5G به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده است.

لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک Go سامسونگ با تراشه‌های اسنپ‌دراگون به بازار عرضه می‌شوند

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی بوک Go

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی