کد خبر: ۱۷۹۸۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

تعلیق حساب کاربری پسر نتانیاهو در شبکه‌های اجتماعی

درخواست عجیب پسر نتانیاهو در شبکه‌های اجتماعی موجب مسدود شدن حساب‌های کاربری او شد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از اسپوتنیک، حساب کاربری توئیتر یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو، روز جمعه پس از به اشتراک گذاری آدرس خانه نیر اورباخ، به مدت ۱۲ ساعت به حالت تعلیق درآمد. فیس بوک و اینستاگرام نیز به دلایل مشابه حساب‌های اینستاگرام و فیس بوک پسر نتانیاهو را به مدت ۲۴ ساعت به حالت تعلیق درآوردند. نتانیاهو از معترضین خواسته بود که به خانه اورباخ بروند تا او را ترغیب به مبارزه با تشکیل دولت واحد کنند.

توئیتر در مورد تعلیق گفت گفت: "توئیت یائیر نتانیاهو قوانین توئیتر را نقض کرد. دارنده حساب موظف شد توئیتی که ناقض قوانین است را حذف کند و حساب او به مدت ۱۲ ساعت محدود و به حالت فقط خواندنی تبدیل شد. "

انتقاد حزب لیکود از شبکه های اجتماعی

در بیانیه صادر شده توسط یائیر نتانیاهو آمده است: "آزار و اذیت و سانسور و کنترل شبکه‌های اجتماعی علیه حق گرایان در حال شکستن یک رکورد جدید است. در حالی که فیس بوک و توئیتر یائیر نتانیاهو را مسدود کردند، نخست وزیری را که همان پست را مانند یائیر ارسال کرده بود، مسدود نکردند "

حساب کاربری توئیتر حزب لیکود به تصمیم تعلیق حساب نتانیاهو و سایر فعالان جناح راست به دلیل ارسال آدرس‌ها اعتراض کرد و گفت: فعالان جناح چپ اجازه ترویج اعتراض و ارسال آدرس بدون تعلیق را دارند. این یک پرونده سانسور سیاسی است. لیکود از مالکان توئیتر و فیس بوک خواست که این استاندارد دوگانه را متوقف کنند و آزادی بیان را برای همه فراهم کنند.

اورباخ در مورد رأی دادن یا عدم رأی به نفع یک دولت واحد، شامل یامینا، یش آتید، امید جدید، کارگران و رام الله زیر فشار است. وی قرار است روز جمعه تصمیم بگیرد که آیا به نفع دولت جدید رأی می‌دهد یا استعفا می‌دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی