کد خبر: ۱۷۹۹۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

اگر در انتخابات شرکت نکنیم، وضع معیشت‌مان خوب می‌شود؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انصافا به دلیل تحریم‌ها وضعیت اقتصادی، کشور با مشکل مواجه است، اما اگر در انتخابات شرکت نکنیم، وضعیت معیشتی‌مان خوب می‌شود؟

به گزارش« نبض فناوری» «محمدجواد آذری جهرمی» امروز صبح از اعضای کانال تلگرامی‌اش خواست درباره شرکت در انتخابات با یکدیگر گفت و گو کنند.

وزیر ارتباطات پس از صحبت‌های افراد حاضر در کانال خود نوشت: برخی دوستان گفتند چون مرغ و تخم مرغ گران شده یا به طور کلی معیشت‌شان دچار مشکل شده، در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

وی افزود: حق دارند که از شرایط اقتصادی گلایه‌مند باشند و ناراضی؛ انصافا تحریم‌ها اقتصاد کشور رو دچار چالش‌های عظیمی کرد. اما سوالم این است، اگر در انتخابات شرکت نکنیم، مرغ و تخم مرغ ارزان می‌شود؟ یا وضع معیشت‌مان خوب می‌شود؟

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
نه فرقی نمیکند یعنی کسی دلسوز ملت ایران نیست مملکت قانون و نظارت ندارد جنس باید سالی یک بارگران شود نه گرانی بروز شده این یعنی بی قانونی درکشور
0
0
ناشناس
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
برو بابا برای شما که گران نیست شما بهتر از مرغ و تخم مرغ می خورید
0
0
ناشناس
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
آقای چهمرمی اگر شرکت کنیم چه اتفاق مثبتی می افتد؟۴۲ سال مردم شرکت کردند چه اتفاق مثبتی افتاده؟ حد اقل سود شرکت نکردن اعتراض خاموش به وضع موجود وعدم تایید عملکرد مسئولان هست. شما بفرمایید سود شرکت کردن جچی هست ؟جز این که همین مسئولان نالایق بیان و بگن مردم امدند و مشتی مجکمی بر دهان یاوه گویتان و آمریکا زدند ؟ ما این بار می خواهیم مشت محکمی تو دهن مسئلان بزنیم
0
0
علی رضایی
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اگر در انتخابات شرکت نکنیم، مرغ و تخم مرغ ارزان نمی شود، اما شورای نگهبان می فهمد که مردم دیگر به مدیران و مدبرانی که حتی نمی توانند بازار مرغ و تخم مرغ را مدیریت کنند، دیگر رای نمی دهند. و گزینه های موجود، هیچکدام عرضه مدیریت سیب و پرتقال شب عید، خرمای ماه رمضان، مرغ و تخم مرغ و .. را ندارند. ما گزینه ای می خواهیم که از نگاه خودمان مدیر و مدبر باشد. گزینه های تحمیلی در طول 43 سال کذشته جواب نداده است و نمی دهد.
0
0
ناشناس
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
آیا اگر درانتخابات شرکت کنیم وضعیتمان خوب میشود؟ پاسخ درهرحال نمیدانم است.ولی چیزی که روشنه اینه که رای ندیم کمی دروقت وهزینه شخصی خودمان صرفه جویی میکنیم..
0
0
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی