کد خبر: ۱۸۱۱۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰

سنسور ISOCELL جدید سامسونگ فردا رونمایی می‌شود

با توجه به پستی که Samsung ISOCELL در توییتر منتشر کرد، به نظر می‌رسد فردا قرار است شاهد رونمایی از سنسور ISOCELL جدید از سوی سامسونگ باشیم.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ مدت زمان زیادی است که به ساخت سنسور دوربین مشغول است و طی یکی دو سال اخیر هم پیشرفت بسیار قابل توجهی در این زمینه داشته. از سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی گرفته تا سنسورهایی که گفته می‌شود قرار است ۲۰۰ مگاپیکسل باشند که خب البته هنوز خبر زیادی پیرامون آن منتشر نشده.

سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی شرکت اکنون در بسیاری از گوشی‌ها از جمله پرچم‌داران خود سامسونگ هم بکار رفته و عملکرد بسیار خوبی هم از خود به نمایش گذاشته. اما خب به نظر می‌رسد اینبار شرکت کره‌ای قصد دارد از سنسوری جدید رونمایی کند که مانند سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM3 در گلکسی S21 اولترا و ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 در شیائومی می ۱۱ اولترا پرچم‌دار نیست و قرار است در گوشی‌های میان‌رده مورد استفاده قرار بگیرد.

در پست توییتر سامسونگ در رابطه با سنسور ISOCELL جدید توضیحات زیادی را شاهد نبودیم جز اینکه گفته شده سنسور جدید برای همه خواهد بود. همین موضوع باعث شده کمی بیشتر به این موضوع که سنسور جدید برای میان‌رده‌هاست مطمئن شویم. البته در رابطه با این سنسور خبرهای زیادی منتشر نشده و متاسفانه نمی‌دانیم قرار است دقیقا چه مشخصاتی داشته باشد و باید چه انتظاراتی از آن داشته باشیم. شما عزیزان می‌توانید تیزر ویدیویی مربوط به این سنسور را در زیر تماشا کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع که منبع خبر معتقد است سنسور جدید میان‌رده خواهد بود، شاید سامسونگ در حال کار روی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی باشد تا آن را جایگزین نمونه‌های ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسل ۰.۸ میکرومتر در گوشی‌های کنونی کند. انتظار داریم با این تصمیم، کیفیت عکاسی در میان‌رده‌ها بسیار بهبود داشته باشد اما خب باز هم نمی‌دانیم این پیشرفت تا چه اندازه زیاد خواهد بود.

سنسور ISOCELL جدید سامسونگ فردا رونمایی می‌شود و می‌توانیم اطلاعات مورد نیاز در رابطه با آن را به‌زودی دریافت کنیم.

منبع/ دیجی‌کالا مگ 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی