کد خبر: ۱۸۲۱۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۱

انتشار به روز رسانی های جدید ویندوز/گیمرها توجه کنید

مایکروسافت اعلام کرده که برای رفع مشکلات نصب بازی به روزرسانی های اختیاری ویندوز 10 را منتشر می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت به روزرسانی سه نسخه اخیر خود یعنی تنها نسخه پشتیبانی شده برای مصرف کنندگان ویندوز10  را منتشر کرده است. این به روز رسانی شامل نسخه های 2004، 20H2 و 21H1 هستند. این به روزرسانی ها جدا از نسخه های Patch Tuesday این هفته، با هدف ارائه راه حل برای مشکل نصب Game Pass هستند.

این اشکال باعث شد برخی از کاربران Xbox Game Pass هنگام تلاش برای باز کردن یا نصب عناوین موجود در Game Pass، به صفحه خدمات بازی Microsoft Store منتقل شوند. در موارد دیگر کدهای خطا 0x80073D26 و 0x8007139F به کاربران ارائه می شوند و از نصب بازی ها جلوگیری می کنند. این مشکلات اخیراً در تالارهای گفتمان مایکروسافت گزارش شده است.

با توجه به اینکه این یک به روزرسانی خارج از باند است، شرکت آن را به صورت اختیاری در نظر گرفته به این معنی که به طور صریح به عنوان نصب اختیاری در Windows Update نشان داده می شود و به طور خودکار بارگیری نمی شود. برای کسانی که به روزرسانی های Patch Tuesday را از اوایل این هفته نصب کرده اند، نسخه فقط برای رفع مشکل Game Pass اعمال می شود.

اگر با مشکلات ذکر شده Game Pass روبرو هستید ، بهتر است این به روزرسانی را نصب کنید زیرا این به طور خودکار(بدون اینکه کاربران مجبور شوند رجیستری را تغییر دهند ) رفع اشکال می کند . می توانید به قسمت Settings > Update & Security > Windows Update بروید و به روزرسانی ها را بررسی کنید.

 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی