کد خبر: ۱۸۲۲۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

منتظر تغییر در کنسول ایکس باکس باشید

شش ماه است که کنسول های سری XوS ایکس باکس تولید شده اند؛ اما شرکت تایید کرده است که مایکروسافت در حال کار روی سخت افزار جدید این کنسول بازی است.

به گزارش «نبض فناوری»، این خبر در پیش سخنرانی E3 2021 توسط مدیران بازی های مایکروسافت منتشر شد؛ که تأکید داشتند در حالی که مایکروسافت پیشرفت زیادی در زمینه بازی های ابری دارد، سخت افزار فیزیکی بخشی از آینده ایکس باکس است.

یکی از مسئولان مایکروسافت اظهار کرد که ابر برای نقشه های سخت افزاری و Game Pass کلیدی است، اما هیچ کس نباید فکر کند که ما در زمینه مهندسی کنسول اصلی خود سرعت کمتری داریم. در واقع ما آن را تسریع می کنیم. هم اکنون در حال کار روی سخت افزارها و سیستم عامل های جدید هستیم که برخی از آنها سالها ظاهر نمی شوند. اما همانطور که برای آینده کار می کنیم، تمرکز ما بر این است که امروز تجربه ایکس باکس را به دستگاه های بیشتری گسترش دهیم تا بتوانیم به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنیم.

اکنون فقط به این دلیل که مایکروسافت در حال کار روی سخت افزار جدید کنسول ایکس باکس است این لزوماً به معنای این نیست که کنسول جدیدی در حال تولید است. گفته های هارمن می تواند به موارد زیادی مانند Xbox Elite Controller Series 3 جدید، کنترل کننده های انطباقی یا هدست های بیسیم ایکس باکس مربوط باشد. همچنین هنوز نوید سازگاری برای Xbox Series X VR وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. مایکروسافت تجربه استفاده از هدست های Windows Mixed Reality و به طور گسترده تر با دستگاه های HoloLens AR را دارد. البته احتمال یک کنسول واقعی جدید Xbox نیز وجود دارد.

هارمن گفت: بسیاری از این دستگاه ها توسط خود ما ساخته نخواهند شد. به عنوان مثال ما در حال کار با تولیدکنندگان تلویزیون های جهانی هستیم تا تجربه Game Pass را مستقیماً در تلویزیون های متصل به اینترنت جاسازی کنیم، بنابراین همه آنچه شما برای بازی نیاز دارید یک کنترل کننده است. فراتر از آن ما همچنین در حال ساخت دستگاه های جریان مستقل هستیم که می توانید آنها را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید.

خریدهای استودیوی هوشمند و سرمایه گذاری مداوم برای جذب طیف وسیع تری از گیمرها از طریق پخش جریانی ابری همه توسط مایکروسافت در حال انجام هستند.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی