کد خبر: ۱۸۲۷۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

اپل واچ جدید با حسگر سنجش دمای بدن در سال 2022 عرضه خواهد شد

گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ دربردارنده جزئیات بیش‌تری پیرامون ویژگی‌های احتمالی مدل‌های امسال و سال آینده اپل واچ است.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل واچ سری 7 ورژن ارتقایافته مدل نسل ششم به‌شمار رفته و مجهز به نمایشگری با حواشی باریک‌تر، پوشش لمینیت بهبودیافته روی صفحه‌نمایش و شکاف هوایی کاهش‌یافته میان گلس و نمایشگر لمسی خواهد بود. بعلاوه هفتمین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل از قابلیت اتصال فوق پهن‌باند (UWB) ارتقایافته بهره خواهد برد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اپل واچ نسل 8 با امکانات جدیدی شامل قابلیت سنجش فشار خون، قند خون و سطح الکل موجود در خون روانه بازار خواهد شد. گزارش جدید نشریه بلومبرگ تائید می‌کند که شرکت اپل روی توسعه این قابلیت‌ها کار می‌کند؛ اما در عین‌حال به وجود یک حسگر سنجش دمای بدن نیز اشاره شده است.

بر اساس گزارشات تا موعد عرضه مشخصه سنجش قند خون هنوز چندین سال زمان باقی مانده است. این مشخصه به مبتلایان به بیماری دیابت امکان خواهد داد تا بدون نیاز به برداشت نمونه خونی از انگشتان خود قادر به سنجش و نظارت بر سطح قند خونشان باشند. حسگر سنجش دمای بدن مشخصه واقع‌بینانه‌تری به‌نظر رسیده و احتمالا در سال 2022 عرضه خواهد شد.

تصاویر اپل واچ سری 7

اپل واچ جدید با حسگر سنجش دمای بدن در سال 2022 عرضه خواهد شد

اپل واچ جدید با حسگر سنجش دمای بدن در سال 2022 عرضه خواهد شد

همچنین نشریه بلومبرگ ادعا می‌کند که شرکت اپل در سال 2022 از مدل به‌روزرسانی شده اپل واچ SE و یک ورژن کاملا جدید اسپورت با استحکام بسیار بالا نیز رونمایی خواهد کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
وبگردی