کد خبر: ۱۸۲۹۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

ماسک تنفسی هوشمند ریزر با طراحی و ویژگی‌های متفاوت پاییز وارد بازار می‌شود

مدیرعامل ریز همزمان با نمایشگاه E3 سال ۲۰۲۱ در کنار رونمایی از محصولات جدید، اعلام کرد ماسک تنفسی هوشمند «Project Hazel» ریزر پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، این ماسک هوشمند با طراحی زیبا و سیستم هوشمندی که دارد، قرار است به صورت انحصاری اوایل سه ماهه چهارم سال جاری میلادی از طریق وب‌سایت ریزر به فروش برسد. اوایل سال جاری میلادی و در جریان نمایشگاه CES، ریزر ماسک هوشمندش را مجهز به ال‌ای‌دی‌های Chroma RGB، سیستم تهویه هوا و میکروفن رونمایی کرد که تفاوت زیادی با ماسک‌های موجود بازار دارد.

ماسک Project Hazel با نورپردازی RGB و پوشش شفاف خود باعث می‌شود سایر افراد هنگام استفاده از آن دهان مصرف‌کنندگان را ببینند که با این وجود ارتباط برقرار کردن با دیگران راحت‌تر انجام خواهد شد. همچنین این ماسک هوشمند دارای یک میکروفون و بلندگوی داخلی است که هنگام صحبت کردن صدای کاربران را تقویت می‌کند.

ماسک تنفسی هوشمند ریزر با طراحی و ویژگی‌های متفاوت پاییز وارد بازار می‌شود

به نظر می‌رسد ماسک تنفسی هوشمند ریزر در همین فاصله زمانی نیز به‌روز شده است و کاربران در زمان تعیین شده می‌‌توانند نسخه جدیدش را خریداری کنند. برای مثال ریزر تصمیم گرفته تا تغییراتی در طراحی ماسک ایجاد کند که صحبت کردن حین استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. همچنین قسمت داخلی ماسک به پوشش ضد بخار مجهز می‌شود. حتی گفته می‌شود در قسمت داخلی ماسک سیستم روشنایی RGB تعبیه خواهد شد که جلوه بصری خاصی به آن می‌دهد.

ریزر ادعا می‌کند ماسک جدیدش می‌تواند نیاز کاربران را به خوبی مرتفع کند. این شرکت طراحی زیبا و منحصر به فرد در کنار سیستم هوشمند مبتنی بر سلامت را از عوامل تاثیرگذار در موفقیت ماسک تنفسی خودش می‌داند.

باید دید تا زمان عرضه این ماسک تنفسی، جهان در چه مرحله‌ای از رویارویی با ویروس کرونا قرار دارد و آیا واکسیناسیون می‌تواند نیاز به استفاده از چنین ماسک‌هایی را کاهش دهد یا خیر.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی