کد خبر: ۱۸۳۰۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

ویژگی های جدید اندروید در راه است

گوگل ویژگی های جدیدی را اعلام کرده است که تابستان امسال پیش از بروزرسانی اندروید 12 (که اوایل ماه سپتامبر منتشر می شود) به اندروید وارد می شود.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از موارد به روز رسانی عرضه جهانی سیستم هشدارهای زلزله اندروید است که می تواند چند ثانیه قبل از وقوع زلزله به شما هشدار دهد. گوگل اعلام کرد ما در کشورهایی که خطرات زلزله بالاتری دارند، راه اندازی هشدارهای زلزله را در اولویت قرار می دهیم و امیدواریم که در سال های آینده در بیشتر کشورها راه اندازی شود.

سیستم هشدارهای زلزله آندروید برای کشورهای ترکیه، فیلیپین، قزاقستان  جمهوری قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان منتشر شد.

گوگل یک ویژگی به برنامه مسیج اضافه می کند که به شما امکان می دهد؛ پیام های مهمی که می خواهید به خاطر بسپارید را ستاره دار کنید برای اینکار روی پیامی که می خواهید آن را نگه دارید ضربه بزنید و ستاره را انتخاب کنید. هنگامی که می خواهید یکی از این پیام ها را پیدا کنید، به جای پیمایش در هزاران پیام قدیمی خود، روی گروه ستاره دار ضربه بزنید.

گوگل در تابستان امسال به محض تایپ پیام به روزرسانی را ارائه می دهد که به شما پیشنهادات ایموجی را ارائه می دهد. پیشنهادات Contextual Emoji Kitchen اکنون در Gboard beta است و تابستان امسال برای همه کاربران Gboard با استفاده از انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی در دستگاه های دارای Android 6.0 و بالاتر در دسترس خواهد بود.

به زودی می توانید با استفاده از صدای خود برنامه های خاصی را باز کنید و از آنها بخواهید کارهای خاصی را انجام دهند. به عنوان مثال، شما می توانید بگویید سلام گوگل، قبض من را بپرداز.

برای کمک به معلولان در هدایت گوشی خود، دسترسی صوتی به آنها امکان می دهد با استفاده از صدای خود این کار را انجام دهند. تشخیص نگاه که در حال حاضر در مرحله بتا است، دسترسی را فقط درصورتی که کاربر به صفحه خیره شده باشد امکان پذیر می کند.

مورد آخر Android Auto اکنون یک تجربه شخصی سازی شده از جمله حالت تاریک، گزینه «بازگشت به بالا» و یک دکمه A به Z را در نوار پیمایش ارائه می دهد.

 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی