کد خبر: ۱۸۴۶۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۰

کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ احتمالا امسال به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد

امسال شرکت سامسونگ کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را برگزار نموده و این مراسم نخستین رویداد فیزیکی کمپانی به‌شمار می‌رود.

به گزارش «نبض فناوری»، اکنون مدت‌هاست که شرکت سامسونگ و سایر کمپانی‌ها از برگزاری رویدادهای فیزیکی و حضوری صرفنظر نموده‌اند. به بیان دقیق‌تر کمپانی کره‌ای آخرین رویداد حضوری خود را در فوریه سال 2020 و همزمان با معرفی اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S20 و گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ برگزار کرد. از آن زمان به بعد با شیوع فراگیر ویروس کرونا شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا مراسمات خود را صرفا به‌صورت دیجیتالی برگزار نماید. با این‌حال جهت اطلاع افرادی که از حضور در رویدادهای فیزیکی محروم هستند بایستی خاطرنشان کرد که امسال شرکت سامسونگ کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را برگزار نموده و این مراسم نخستین رویداد فیزیکی کمپانی به‌شمار می‌رود.

کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ احتمالا نویدبخش برگزاری مجدد رویدادهای فیزیکی در مقیاسی بزرگتر خواهد بود

برگزاری رویداد حضوری سامسونگ مدیون این واقعیت است که روند واکسیناسیون در سراسر جهان در حال گسترش بوده و محدودیت‌های سفر نیز تا حدودی تعدیل شده‌اند. این پدیده محدودیت‌های پیش روی سامسونگ را تا حدی کاهش داده و امکان برگزاری رویداد حضوری توسط این کمپانی را فراهم نموده است. بعلاوه برخی گزارشات نشان می‌دهند که غول کره‌ای سرگرم بررسی امکان برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان خود طی سال جاری بوده است. اکنون مشخص شده که این مراسم به‌صورت فیزیکی برگزار خواهد شد.

کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ احتمالا امسال به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد

سال گذشته برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ به‌دلیل شیوع فراگیر ویروس کرونا لغو شد و کلیه اسمارت‌فون‌های عرضه شده از فوریه سال 2020 به بعد طی رویدادهای مجازی معرفی شدند. حتی اسمارت‌فون‌های آینده گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز طی برگزاری رویدادی مجازی معرفی خواهند شد. همچنین کمپانی سامسونگ از حضور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل که به در اواخر ماه جاری به‌طور فیزیکی برگزار خواهد شد نیز صرفنظر کرده است. بنابراین حداقل برگزاری احتمالی کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان سامسونگ خبر بزرگی به‌شمار می‌رود.

جهت اطلاع افراد کنجکاو بایستی خاطرنشان کرد که کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ابدا رویداد کوچکی محسوب نمی‌شود. در عوض کمپانی سامسونگ طی این رویداد از هزاران توسعه‌دهنده و شرکت همکار میزبانی می‌کند. به منظور درک هرچه بهتر موضوع بایستی خاطرنشان کرد که طی سال 2019 حدودا 5000 نفر در این مراسم حاضر بودند؛ بنابراین در رویداد امسال نیز یقینا تعداد زیادی از مهمانان حضور خواهند داشت.

با این‌حال هنوز نمی‌توان اطمینان داشت که کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ به‌صورت حضوری برگزار شود. اکنون تا پایان سال 2021 زمان چندان زیادی باقی‌ نمانده است و بر اساس پیش‌بینی‌ها کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ احتمالا طی ماه‌های اکتبر یا نوامبر برگزار خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی