کد خبر: ۱۸۴۹۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری خبر داد

افزایش سقف حمایت سالانه از دانش‌بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری ۷۰ درصد هزینه مشاوره و اخذ استانداردها، مجوزهای ملی و بین‌المللی و خدمات آزمایشگاهی را برای شرکت‌های دانش بنیان به طور بلاعوض پرداخت می‌کند.

به گزارش« نبض فناوری» مرضیه شاوردی با بیان این مطلب افزود: با هدف تشویق به تجاری‌سازی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود موفق آن‌ها به بازارهای داخلی و خارجی، صندوق نوآوری و شکوفایی ۷ بسته حمایتی را برای این شرکت‌ها تعریف کرده است.

وی این بسته‌های حمایتی را شامل مشاوره و اخذ استانداردهای سیستم‌های مدیریتی تا سقف ۶۰ میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردهای سیستم‌های مدیریتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان، مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزهای بین‌المللی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردها و مجوزهای بین‌المللی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، مشاوره و اخذ تاییدیه‌های ملی تا سقف ۶۰ میلیون تومان، مشاوره و تمدید تاییدیه‌های ملی تا سقف ۳۰ میلیون تومان و خدمات آزمایشگاهی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان دانست.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir بخش توانمندسازی و کمک مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزها مراجعه کنند.

ارسال نظرات
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
وبگردی