کد خبر: ۱۸۵۱۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۶

انتشار مدل مفهومی در مورد آیفون 13 پرو+فیلم

شایعات منتشره در مورد آیفون 13 پرو آن را با لنزهای کوچکتر و لنز دوربین بزرگتر نشان می دهد.

به گزارش «نبض فناوری«، ما فقط سه یا چهار ماه با اعلام نسل بعدی آیفون فاصله داریم، اما شایعات از قبل به ما ایده ای را می دهند که انتظار می رود از تلفن های هوشمند جدید اپل در سال 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم.

 برخی از شماتیک هایی که اوایل سال جاری به بیرون درز کردند نشان می دهد که آیفون های امسال بیشتر به iPhone 12S شبیه است تا آیفون 13.

به عنوان مثال، آیفون های جدید ضخیم تر و از لنزهای دوربین بزرگتری برخوردار خواهند بود. ناچ جنبه دیگری از تلفن هوشمند اپل است که شایعات نشان می دهد با آیفون 13 تغییر خواهد کرد.

ناچ از بین نخواهد رفت، زیرا اپل هنوز برای قرار دادن سنسورهای Face ID به آن احتیاج دارد، اما آیفون های امسال باید یک بریدگی کوچکتر داشته باشند. اگرچه این قطعاً در طراحی کلی تأثیر چندانی نخواهد داشت، اما می تواند اطلاعات مفیدتری را در نوار وضعیت موجود در مدل های آیفون 13 بازگرداند.

ما می توانیم نسخه جدیدی از آیفون پرو را مشاهده کنیم که شباهت زیادی به آیفون 12 پرو دارد؛ اما دارای ناچ کوچکتر، دوربین های بزرگتر و رنگ های جدید است.

اگرچه این امر نا امیدکننده به نظر می رسد؛ اما تعجب آور نخواهد بود زیرا اپل معمولاً مدتی پس از یک تغییر بزرگ همان طراحی قبلی را حفظ می کند. مانند دوربین های بهتر باتری های بزرگتر و پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه.

برچسب ها: آیفون آیفون13 اپل
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی