کد خبر: ۱۸۵۲۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

ارسال پیامک تجاری آسان شد+فیلم

گوگل راهی سریع برای ارسال پیامک تجاری معرفی کرده است.

ارسال پیامک تجاری آسان شد+فیلم

به گزارش «نبض فناوری«، گوگل با استفاده از روشی ارسال پیام به مشاغل را از همیشه آسان تر می کند.

این غول تکنولوژی  سال گذشته، از سیستم جدیدی به نام پیام های تجاری رونمایی کرد که به شما امکان می دهد به سرعت از طریق Google Maps یا جستجو به مشاغل پیام ارسال کنید. این مدل مزایایی هم برای تجارت دارد، هم مکالمه همزمان با چندین مشتری را آسان می کند؛ پاسخ سوالات ساده را آسان می کند و حتی تجارت را برای افراد کم شنوا نیز راحت تر می کند.

Android Police مکان بعدی برای نمایش پیام های تجاری Google Phone است؛ البته در حال حاضر به صورت محدود. اگر این نوع آزمایش روی دستگاه شما در دسترس باشد، با وارد کردن شماره تلفن یک کسب و کار، مسابقات تجاری به شما ارائه می شود. در پایین صفحه، جایی که به طور معمول دکمه تماس را می بینید، اکنون گزینه دومی به نام چت را خواهید داشت.

ارسال پیامک تجاری آسان شد+فیلم

ارسال پیامک تجاری آسان شد+فیلم

اولین بار که این مورد ظاهر می شود، با پیام “Chat with a live agent مواجه می شوید. با ضربه زدن روی اسلایدهای دکمه گپ  یک صفحه تمام صفحه باز می شود و به عنوان یک پنجره گپ با آن کسب و کار خاص عمل می کند.

برای استفاده از این سطح جدید برای برنامه پیام رسان تجاری گوگل، باید آخرین نسخه بتا برنامه Google Phone را داشته باشید. همچنین مطمئن نیستیم که آیا این ویژگی فقط برای مناطق خاصی وجود دارد یا خیر؟

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی