کد خبر: ۱۸۵۵۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

نسل جدید کراس اور‌های دیزلی بی ام و رونمایی شدند

کراس‌اور‌های XD۳ و XD۴ شرکت BMW از پیشرانه‌ی دیزلی مجهز به توربوشارژر چهارگانه با قدرت ۳۸۹ اسب بخار بهره می‌برند.

به گزارش« نبض فناوری» زندگی انسان‌ها در عصر نوین امروزی کاملا مبتنی بر تکنولوژی‌های جدید و محصولات متنوع در زمینه‌های مختلفی است که هر روز توسط برند‌های گوناگون تولید می‌شود. سرعت رشد و تحول در دنیا به صورت چشمگیری در حال افزایش است و هر لحظه یک کالای جدید با کلی امکانات و ویژگی‌های خاص راهی بازار‌ها می‌شوند. در زندگی ماشینی امروز یکی از نیاز‌های اصلی انسان‌ها خودرو است که کمپانی‌های مختلف دنیا محصولات متنوع شان را تولید و در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

به گزارش موتوروان، آلپینا، یک شرکت خودروسازی آلمانی است که در زمینه تیونینگ خودرو‌های ب‌ام‌و و مینی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی و کارخانه اصلی شرکت آلپینا در شهر بوشلو، آلمان قرار دارد. نسل جدید خودرو‌های XD۳ و XD۴ برای تازه نگه داشتن کراس‌اور‌های دیزلی و اسپرت این شرکت، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی دریافت می‌کنند و با امکانات پیشرفته و متنوع در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

کراس اور‌های دیزلی آلپینا

امکانات و ویژگی‌های خودرو‌ها

نسخه‌های به روز شده کراس‌اور‌های XD۳ و XD۴ برند آلپینا از پیشرانه پیشرفته ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی دیزلی مجهز به توربوشارژر چهارگانه به دست می‌آید که ۳۸۹ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه‌ی جدید نسبت به مدل قبلی خود ۳۰ نیوتن‌متر افزایش گشتاور تجربه می‌کند. نسخه‌ی نیم هیبریدی توربودیزل از XD۳ از پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری مجهز به دو توربوشارژر بهره می‌برد که ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل در ۴٫۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و بیشینه سرعت آن ۲۵۴ کیلومتر بر ساعت است.

داخل کابین، آلپینا بسته به درخواست مشتری می‌تواند فضای کابین را با تودوزی سفارشی، دوخت ظریف روی صندلی‌ها، گل‌دوزی و سایر روش‌های تزئین برجسته سازد. دستیار پارکینگ بی‌ام‌و و آینه‌های بیرونی تاشو برقی، لنت‌های ترمز با عملکرد بهتر و سیستم فرمان متغیر اسپرت به‌روزشده از دیگر امکانات این خودرو‌های لوکس و جذاب هستند که مشتریان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

زمان تحویل خودرو‌های به روز شده

عرضه این خودرو‌ها به بازار از ماه نوامبر در اروپا آغاز می‌شود. در آلمان قیمت مدل XD۳ از ۱۰۴،۰۱۵ دلار (۸۵،۹۰۰ یورو) شروع می‌شود و قیمت XD۴ به ۱۰۷،۸۹۰ دلار (۸۹،۱۰۰ یورو) می‌رسد.

نسل جدید خودرو های آلپینا

به هر حال با وجود تنوع در محصولات و برند های مختلف تولید کننده، مشتریان و علاقه‌مندان به این خودرو‌ها با بررسی امکانات این خودرو‌ها می‌توانند تصمیم بهتری برای خرید اتومبیل بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی