کد خبر: ۱۸۵۸۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۰

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد

شب گذشته یکی از افشاگران مشهور دو تصویر رندر رسمی منتشر کرده که در یکی از آن‌ها تقریبا تمام جزئیات طراحی گلکسی زد فولد ۳ را می‌توانیم ببینیم.

به گزارش «نبض فناوری»، طی ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد بهره‌گیری گلکسی زد فولد ۳ از دوربین سلفی زیر نمایشگر داخلی منتشر شده است. اما شب گذشته یکی از افشاگران مشهور دو تصویر رندر رسمی منتشر کرده که در یکی از آن‌ها تقریبا تمام جزئیات طراحی گلکسی زد فولد ۳ را می‌توانیم ببینیم. در این تصاویر، شاهد حفره‌ی نمایشگر حاوی دوربین هستیم و این یعنی خبری از دوربین زیر نمایشگر-حداقل در نمایشگر داخلی-نخواهد بود.

همچنین این رندر پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen را تایید می‌کند. البته با توجه به اینکه عبارت Fold Edition در کنار این قلم حک شده، احتمالا با نوع خاصی از قلم S Pen سروکار داریم. در پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه تعبیه شده که ظاهرا نسبت به گوشی‌های سری گلکسی S21 حرف زیادی برای گفتن ندارد. هیچکدام از این دوربین‌ها ظاهرا از نوع پریسکوپی نیستند و احتمالا مانند نسل قبلی مبتنی بر ترکیب دوربین اصلی، اولترا واید و تله‌فوتو با زوم ۲ یا ۳ برابری خواهند بود.

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد

به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۳ در حالت بسته بودن ضخامت کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد ولی با توجه به زاویه‌ی تصویر، در مورد شکاف بین نمایشگر نمی‌توانیم صحبت کنیم. در تصویر دیگری که این دو گوشی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، می‌توانیم بخشی از طراحی پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۳ را مشاهده کنیم.

همانطور که می‌توانید ببینید، پنل پشتی این گوشی مبتنی بر دو رنگ است و اندازه‌ی نمایشگر بیرونی هم نسبت به نسل قبلی بزرگ‌تر شده است. همچنین نباید دوربین دوگانه، فریم فلزی و بخش‌های شیشه‌ای در پنل پشتی را از قلم بیندازیم. هنوز تاریخ معرفی این گوشی‌ها اعلام نشده اما احتمالا اوایل آگوست (اواسط مرداد) شاهد رونمایی از این گوشی‌ها خواهیم بود.

منبع/ دیجی‌کالا مگ

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی