کد خبر: ۱۸۵۹۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

دو مدل از گوشی‌های سری هواوی P50 زودتر از راه می‌رسند

تحریم‌های ایالات متحده مشکلات فراوانی را برای هواوی به وجود آورده است تا جایی که برخی منابع آگاه می‌گویند از سه مدل گوشی هوشمند سری P50 قرار است دو مدل یعنی هواوی P50 و نسخه پرو زودتر و مدل سوم یعنی هواوی P50 پرو پلاس با تاخیر در دسترس کاربران قرار گیرند.

به گزارش «نبض فناوری»، همین منبع آگاه که این اطلاعات را از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو با نام کاربری «Panda» به اشتراک گذاشته، می‌گوید هواوی ابتدا نسخه‌های ۴G موبایل‌های جدید خود را به بازار عرضه می‌کند و سپس نسخه‌های ۵G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده در حال حاضر نمی‌تواند با شرکت‌های آمریکایی برای محصولات ۵G حتی تراشه‌های ARM تجارت داشته باشد. با این ظاهرا مشکلی در زمینه تراشه‌های LTE وجود ندارد، با این حال نباید منتظر استفاده از سرویس‌های گوگل در پرچمداران آینده هواوی باشیم.

دو مدل از گوشی‌های سری هواوی P50 زودتر از راه می‌رسند

پیشتر گفته شده بود که سری هواوی P50 احتمالا از چیپست کرین ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد. این سری بسته به مدل عادی، پرو یا پرو پلاس ۳، ۴ یا ۵ دوربین خواهد داشت. ولی در مدل پرو پلاس باید منتظر استفاده از لنز مایع باشیم.

طبق شایعات، پرچمداران آتی هواوی از باتری ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند. این باتری‌ها با شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۵ واتی سازگار خواهند بود. افزون بر این، خانواده P50 اولین پرچمدارانی هستند که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی به بازار می‌آیند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌ها در دسترس نیست و هنوز با اطمینان نمی‌توانیم از روی اطلاعات موجود نتیجه‌گیری کنیم.

هواوی هنوز به صورت رسمی تاریخ رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری P50 را اعلام نکرده است، اما آنچه مشخص است در سال جاری چینی‌ها نتوانسته‌اند به روال گذشته و طبق برنامه‌های همیشگی خود گوشی‌های سری میت را نیز عرضه کنند.

منبع/ دیجیاتو 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناصر
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
یک نوع رقابت نادرست از طرف آمریکا. گوشی هووی چینی به مراتب بهتر از آیفون است ولی آمریکا پیشروی دیگران را می‌گیرد.
1
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی