کد خبر: ۱۸۶۰۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

گلکسی M22 سامسونگ به‌زودی راهی بازار می‌شود

مدتی پس از گمانه‌زنی‌های مختلف درباره‌ی گوشی هوشمند گلکسی M22‌ سامسونگ، اینک این اسمارت‌فون با دریافت گواهینامه‌ی بلوتوث گامی دیگر به زمان رونمایی نزدیک شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی M22 در وب‌سایت Bluetooth SIG با کد مدل SM-M225FV_DS مشخص شده است، که عبارت DS در این کد، به‌ معنای پشتیبانی از دو سیم‌کارت است. مرجع صدور این گواهینامه اذعان نموده که M22 با بلوتوث ۵.۰ عرضه خواهد شد. به غیر از این مطلب، اطلاعات دیگری از این اسمارت‌فون منتشر نشده است.

به‌ لطف پلتفرم Geekbench، می‌دانیم گلکسی M22 به چیپست Helio G80 مجهز خواهد بود. افزون بر آن، سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ بوده و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. البته نسخه‌های دیگری با رم متفاوت نیز وجود دارد که هنوز رسما تأیید نشده است.

اخیرا در پروسه اخذ تاییدیه FCC خبر پشتیبانی این گوشی هوشمند از شارژ ۲۵ واتی فاش شد. اما برای دسترسی به این سرعت شارژ، باید به صورت جداگانه شارژر 25 واتی را تهیه کرد. زیرا آداپتور موجود در جعبه این محصول از نوع ۱۵ واتی است. مشخصات دیگری درباره‌ گلکسی M22 منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که این گوشی مشابه گوشی هوشمند گلکسی A22‌ باشد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی