کد خبر: ۱۸۶۰۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۰

گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است فقط در آمریکا و اروپا عرضه شود

در رابطه با گوشی گلکسی S21 فن ادیشن طی هفته‌های گذشته گزارش‌های مختلفی منتشر شده و مثلا مدتی قبل اعلام شد که سامسونگ تولید این گوشی را به دلیل کمبود تراشه متوقف کرده است. سامسونگ در واکنش به این خبر اعلام کرد که هنوز تصمیمی راجع به این موضوع اتخاذ نکرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، حالا یکی از سایت‌های کره‌ای گزارش داده که به دلیل همین مشکل کمبود تراشه، احتمالا سامسونگ گوشی گلکسی S21 فن ادیشن را در آمریکا و اروپا عرضه خواهد کرد. یک منبع آگاه به این سایت گفته که گوشی موردنظر احتمالا در ماه اکتبر (مهر-آبان) راهی بازار اروپا و آمریکا می‌شود.

این منبع همچنین توضیح داده که سامسونگ ابتدا توقف تولید این گوشی را در نظر گرفته اما در نهایت تصمیم گرفتند که تعداد محدودی از گلکسی S21 فن ادیشن را برای کاربران آمریکایی و اروپایی ارائه کنند.

گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است فقط در آمریکا و اروپا عرضه شود

روی هم رفته با توجه به گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، با شواهد زیادی مبنی بر مشکلات تولید گلکسی‌ ‌S21 فن ادیشن روبرو هستیم. سامسونگ هنوز به این گزارش جدید واکنش نشان نداده و معلوم نیست که آیا دیگر گوشی‌های این شرکت هم تحت تاثیر کمبود جهانی تراشه قرار می‌گیرند یا نه. احتمالا طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

منبع/ دیجی‌کالا مگ

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی