کد خبر: ۱۸۶۱۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۰
رویداد توسعه صادرات برگزار می‌شود؛

هدفمند کردن حضور دانش‌بنیان‌ها در بازارهای جهانی و حمایت از ظرفیت‌های صادراتی

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریات جمهوری، «رویداد توسعه صادرات» با هدف کاربردی کردن حضور دانش‌بنیان‌ها در بازارهای جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش« نبض فناوری» این رویداد با هدف حمایت از افراد و شرکت‌های مستعد برای ورود به بازار پروژه های برون سپاری شده بین‌المللی 5 تا 9 تیرماه توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

محور اصلی این رویداد آشنایی بیشتر با مفاهیم برون‌سپاری پروژه‌ها و نحوه‌ دریافت و شناخت فرهنگ بازار بین المللی و راهکارهای حل مشکلات ناشی از تحریم است و «فریلنسرها»، «افراد جویای مهارت در این حوزه» و « افراد دارای مهارت فنی در حوزه های فناوری اطلاعات و صنایع خلاق و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان مخاطبان اصلی» نیز مخاطبان اصلی آن هستند.

افراد و شرکت‌های مستعد ورود به بازار بین‌المللی تا 4 تیرماه فرصت دارند در این رویداد ثبت‌نام کنند و از کد تخفیف 80 درصدی هلدینگ گرین‌وب و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طی این چند سال، رویدادهای متعددی را با هدف توسعه صادرات و ایجاد بازار بین‌المللی برای محصولات دانش‌بنیان برگزار کرده است. رویداد توسعه صادرات نیز با نگاه به بازارهای جهانی در تلاش است تا ظرفیت‌های موجود صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را شناسایی کند و به این بازار پیوند زند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی