کد خبر: ۱۸۶۲۲
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

رویدادهای پیوند فرهنگی «رویداد بازی، اسباب بازی و عروسک» برگزار می‌شود

رویداد پیوند فرهنگی «رویداد بازی، اسباب‌بازی و عروسک» روز سوم مرداد ماه سال جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد‌ سپهر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش« نبض فناوری» رویدادهای پیوند فرهنگی «رویداد بازی، اسباب‌بازی و عروسک» به منظور توانمندسازی صاحبان ایده‌های نوین فرهنگی و بهم‌رسانی فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برگزار می‌شود.

این رویداد شامل برگزاری دوره‌های آموزشی، تیم‌سازی برای صاحبان ایده، بهم‌رسانی فعالان فرهنگی با توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی، ارائه تسهیلات SEEDMONEY به شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان و عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و پیگیری مذاکرات و کمک در نگارش قراردادها با توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی است.

به نقل از روابط عمومی صندق نوآوری و شکوفایی، فعالیت شتابدهنده‌ها، هزینه‌های چشمگیری دارد و با ریسک‌های مختلفی نیز همراه است. بنابراین در اغلب کشورها، نهادهای دولتی و عمومی، با کمک‌های بلاعوض از این نوع فعالیت‌ها حمایت می‌کنند. صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در راستای کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند. این حمایت از طریق رویداد «پیوند» به این شکل خواهد بود که ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP (MVP مخفف Minimum Viable Product و به معنای حداقل محصول قابل ارائه است) نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌ها می‌شوند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی