کد خبر: ۱۸۶۶۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۰

رلیانس از گوشی JioPhone Next رونمایی کرد/ موبایلی ارزان با همکاری گوگل

شرکت رلیانس با همکاری گوگل، محصول فوق‌العاده ارزان قیمت و مقرون به صرفه‌ای تحت عنوان گوشی JioPhone Next را راهی بازار خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، Mukesh Ambani به عنوان رئیس شرکت چند صنعتی و هندی رلیانس – Reliance به تازگی در جلسه‌ای آنلاین حضور پیدا کرد و از محصول جدید این شرکت که تحت نظر پلتفرم جیو تولید شده، پرده برداشت. گوشی JioPhone Next با مشارکت گوگل ساخته شده است و یک تلفن هوشمند ارزان‌قیمت خواهد بود. Sundar Pichai به عنوان مدیرعامل اجرایی هندی‌تبار شرکت آلفابت، جزئیات بیشتری را از این محصول جدید به اشتراک گذاشت.

رلیانس از گوشی JioPhone Next رونمایی کرد؛ موبایلی ارزان با همکاری گوگل

گوشی JioPhone Next احتمالاً با سیستم عامل اندروید گو وارد بازار خواهد شد؛ زیرا هنگام رونمایی، با برخی از برنامه‌ها مانند گوگل کروم، Camera Go و پلی استور به تصویر کشیده شده است. Pichai اذعان داشت که او و همکارانش، نسخه‌ای از اندروید را برای این گوشی هوشمند بهینه‌سازی کرده‌اند. علاوه بر این، جیو فون جدید از به‌روزرسانی‌های اندروید پشتیبانی کرده و دارای قابلیت کاهش ویژگی – Feature Drops خواهد بود.

رلیانس از گوشی JioPhone Next رونمایی کرد؛ موبایلی ارزان با همکاری گوگل

از نظر سخت‌افزاری، هنوز اطلاعات چندانی در اختیار نیست. در زمینه دوربین هم شاهد طراحی ساده‌ای هستیم؛ یک دوربین در پشت گوشی، یک دوربین سلفی و کلیدهای فیزیکی در اطراف موبایل. گوشی JioPhone Next در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۹ شهریور ۱۴۰۰) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و طبق گفته‌های Mukesh Ambani ، ارزان‌ترین گوشی هوشمند ممکن در کشور هند و سراسر جهان خواهد بود.

شرکت رلیانس به عنوان حسن ختام جلسه‌اش، چنین توضیحاتی را ارائه کرد: «ساخت گوشی JioPhone Next به این دلیل انجام شد که در حال حاضر ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، همچنان با نسل دوم شبکه‌های تلفن همراه – ۲G دست و پنجه نرم می‌کنند. بنابراین آن‌ها نیاز به یک راه‌حل فوق‌العاده مقرون به صرفه دارند تا از این اوضاع خارج شوند و تجربه جدیدی را به دست آورند. این گوشی بهترین ناجی افراد مذکور خواهد بود.»

منبع/ گجت نیوز

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی