کد خبر: ۱۸۶۸۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

رمز ارز ایاس (EOS) با هدف تسهیل برنامه‌های غیرمتمرکز کارآمد و مقیاس‌پذیر توسعه یافته است. بلاکچین ایاس شامل یک سیستم‌عامل همچون مجموعه‌ای از خدمات و عملکرد‌ها است که شبیه پلتفرم اتریوم عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» از آنجا که هر روزه ارز‌های دیجیتالی مختلف روانه بازار می‌شود، بنابراین کسب دانش و شناخت در این حوزه‌ها می‌تواند راهگشای توسعه این فناوری باشد. می‌دانید که ارز‌های دیجیتال از محوبیت خاصی در دنیای امروز برخوردار هستند. در واقع می‌توان گفت هریک از این رمز ارز‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و هرکدام عملکرد مخصوص به خود را دارند. در این گزارش سعی می‌شود که ارز دیجیتال ایاس را مورد بررسی قرار دهیم.

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

ایاس جزء یکی از پروژه‌های موفق در دنیای رمز ارز‌ها است که با یک هدف مشابه به اتریوم، مانند اجرای قرارداد‌های هوشمند و برنامه‌های غیر متمرکز (DApps) ایجاد شده است. ارز دیجیتال ایاس یک پلتفرم است که درسال ۲۰۱۸ توسط (دنیل لرمر و برندن بلومر) برای دنیای واقعی طراحی و زیرساخت‌های این ارز برای بلاکچین عمومی یا خصوصی ساخته شده است.

ایاس (EOS) چیست؟

توکن ایاس در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۷ برای فروش و عرضه اولیه (ICO) به نمایش گذاشته شد. ایاس، در وایت پیپر (White Paper) خود عنوان کرده که در حال ایجاد یک معماری بلاکچین است که در هر ثانیه میلیون‌ها معامله را مدیریت می‌کند و هزینه‌های کاربران را کاهش می‌دهد و همین امر امکان سرعت بالای شبکه را فراهم می‌سازد.

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

ارز دیجیتال EOS قصد دارد تجربه کاربران و مشاغل را بهبود ببخشد، همچنین تلاش می‌کند تا انعطاف‌پذیری و انطباق را برای شرکت‌ها بگشاید. EOS ادعا می‌کند قوی‌ترین زیر ساخت برای برنامه‌های غیر متمرکز است. اساسا، EOS یک فناوری بلاکچین است که دقیقا شبیه به اتریوم است. آن‌ها قصد دارند بلاکچین اختصاصی خود را با لیست طولانی از ویژگی‌های چشمگیر ایجاد کنند. برخی حتی EOS را قاتل اصلی Ethereum می‌دانند. اما در کنار همه این هیجانات مربوط به EOS، میزان زیادی از بدبینی‌ها از جامعه ارز‌های دیجیتال ناشی می‌شود. EOS جزئی از الگوریتم اثبات سهام و یا PoS است که توسط شخص بنییان گذار Dan Larimer ایجاد شده است.

بنیان گذاران ارز دیجیتال EOS

پروژه ارز دیجیتال ایاس توسط شرکتی به نام Black.One تاسیس شد. این شرکت توسط براندن بلومر، که در ابتدا یک پروژه معمولی با هدف جذب فناوری بلاکچین بود، شروع به کار کرد. توسعه دهندگان این پروژه افرادی به نام‌های لیمر استوی (موسس استیم) و دانیل لارمیر (بنیان گذار بیت شیرز) هستند.

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

بلومر یک کار آفرین است که یکی از کار‌های آن فروش سرمایه‌های مجازی برای بازی‌های ویدئویی است. لارمیر یک برنامه نویس نرم افزاری است که فعالیت‌های خود را در زمینه ارز دیجیتال شروع کرده است.

هدف از به وجود آمدن ارز دیجیتال ایاس

یکی از مهم‌ترین عوامل قدرت هر ارز دیجیتالی هم هدف از به وجود آمدن آن است. کاربران باید بدانند که در آینده‌ای نزدیک کاربران، هوشمندتر نسبت به سرمایه‌گذاری روی ارز‌های دیجیتال عمل خواهند کرد و هدف تولید هر ارزی در چنین مواقعی می‌تواند عامل فوق‌العاده مهم باشد. ایاس با هدف بهبود تمام این ایرادات برای معامله گران به وجود آمده و بنیان‌گذاران آن، ارز دیجیتال ایاس را با این عنوان ایجاد کرده‌اند که قرار است بهترین فاکتور‌های تمام ارز‌های دیجیتال را یکجا جمع‌آوری کند.

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

ایجاد یک بستر امن و مقیاس‌پذیر برای اجرای هزاران معامله در هر ثانیه و رایگان‌سازی برنامه‌های داخلی برای کاربران که با مقیاس‌گذاری عمودی و افقی انجام گرفته است، اهداف دیگری هستند که ایاس بر پایه آن‌ها به وجود آمده است. قیمت ارز EOS نیز بر اساس همین فاکتور‌ها تعیین و مورد معامله قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های ارز دیجیتال EOS

هدف EOS ایجاد آشنایی برای کاربرانش است. در حالی که EOS.IO احتمالا در مقایسه با سیستم عاملی همچون ویندوز یا Ios بهترین است و EOS ارز دیجیتالی است که شبکه را هدایت می‌کند. به گفته این شرکت، این پلتفرم ظرفیت تامین تقاضای هزاران DApp را ندارد، حتی اگر توسط تعداد قابل توجهی از مردم مورد استفاده قرار گیرد. گفته می‌شود که اجرای موازی، و همچنین یک رویکرد ماژولار، این بهره وری را پیش می‌برد.
دارندگان توکن توانایی رای دادن به تولید کنندگان بلوک و نیز سایر موارد مانند ارتقا پروتکل را دارند. متاسفانه، برخی از متمایزترین ویژگی‌های EOS، ویژگی‌هایی است که منتتقدان خاص کمترین علاقه را به آن دارند. برخی از آن‌ها معتقدند که دخالت گسترده Block.One در این پروژه به معنای متمرکز بودن آن است و برخی معتقدند که این مخالف آنچه بلاکچین‌ها و رمز ارز‌ها برای دستیابی به آن بوده اند، است.

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

آینده ارز دیجیتال eos (ایاس) بسته به شرایط و موارد مختلفی ممکن است تخت تأثیر قرار گیرد. معامله رمز ارز‌های دیجیتال برای کاربران امروزی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. در چند سال پیش این نوع معاملات بیشتر برای کسب سود انجام می‌شد، اما در حال حاضر این نوع معاملات در کنار کسب سود معانی دیگری را نیز برای معامله‌گران دربر داشته است.

با توجه به پیچیدگی‌های که در dApp‌ها وجود دارد، هر ارز دیجیتالی که بر این اساس شکل گرفته نمی‌تواند به موفقیت برسد و برای این امر نیاز به ویژگی‌های مختلفی دارد. ویژگی‌های فنی ارز دیجیتال ایاس EOS باعث شده این ارز دیجیتال تبدیل به پروژه موفق در این زمینه شود. اما کدام عوامل و نقاط قوت وجه تمایز آن با سایر پروژه‌های مرتبط با این موضوع هستند؟

آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

امروزه ارز‌های دیجیتال از محبوبیت خاصی در بازار سرمایه گذاری برخوردار هستند. برای به دست آوردن این ارز‌های دیجیتال یکی از راه‌ها، خرید و فروش این ارز دیجیتال و دیگری استخراج آن است. تعداد محدودی از این رمز ارز‌ها هستند که در حال حاضر استخراج می‌شوند. برای استخراج ارز‌های دیجیتال شما نیازمند به یک دستگاه با قدرت پردازش بالا هستید و همچنین برق مصرفی که استفاده می‌کنید، باید از قدرت بالایی برخوردار باشد.

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

با توجه به اینکه این ارز دیجیتال استخراج نمی‌شود و این رمز ارز یک توکن ERC-۲۰ است، می‌توانید اتریوم را استخراج کرده و سپس اتریوم خود را از طریق سیستم تبادل Binance به EOS تبدیل کنید. در واقع شما می‌توانید هر کوین را استخراج کنید و آن را به اتریوم یا بیت کوین و سپس به EOS تبدیل کنید.

به طور کلی می‌توان گفت ارز دیجیتال ایاس پلتفرمی برای ساخت برنامه‌های غیر متمرکز است که این پلتفرم امکان استفاده از قرارداد‌های هوشمند و DApp‌ها را فراهم می‌کند. این پلتفرم از سه ویژگی عمده و قابل ذکر همچون مقیاس پذیری، انعطاف‌پذیری و پردازش چندگانه برخوردار است. در واقع می‌توان گفت این ارز دیجیتال به عنوان یک رقیب برای ارز دیجیتال اتریوم شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال مستقیما استخراج نمی‌شود، زیرا از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند، اما می‌توان با استخراج اتریوم آن را در صرافی‌ها به ارز ایاس تبدیل کرد.

رقیب ارز دیجیتال اتریوم کیست؟/ آیا ارز دیجیتال EOS استخراج می‌شود؟

رمز ارز ایاس (EOS) با هدف تسهیل برنامه‌های غیرمتمرکز کارآمد و مقیاس‌پذیر توسعه یافته است. بلاکچین ایاس شامل یک سیستم‌عامل همچون مجموعه‌ای از خدمات و عملکرد‌ها است که شبیه پلتفرم اتریوم عمل می‌کند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی