کد خبر: ۱۸۶۹۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۰

انتشار رندری جدید و قابل استناد از آیفون ۱۳

به تازگی یک تصویر اولیه و واضح از گوشی آیفون ۱۳ در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، طراحی آیفون ۱۳ که ارائه‌های سه بعدی طراحی شده را نمایش می‌دهد و شامل دو تغییر از جمله، یک بریدگی کوچکتر و یک طرح جدید دوربین مورب است. بزرگترین شگفتی بالقوه سه بریدگی را برای دوربین‌های جلویی به نمایش می‌گذارد، فاش شدن این طراحی گمانه زنی‌هایی مبنی بر اینکه اپل ممکن است دوربین‌های جلو دوگانه ارائه دهد را نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید آیفون ۱۳ ارائه شده از چند زاویه گوشی را نشان می‌دهد. طراحی کلی کاملاً مشابه آیفون ۱۲ خواهد بود. ابعاد آیفون ۱۳ با ابعاد ۱۴۶.۷، ۷. ۷۱.۵، ۷.۶ میلی متر است، که همان ارتفاع و عرض آیفون ۱۲ است، اما کمی ضخیم‌تر است. در مقایسه iPhone ۱۲ ضخامت ۷.۴ میلی متر دارد.

سایت MySmartPrice می‌گوید که سه بریدگی جلوی آیفون ۱۳ "بزرگترین شگفتی" است؛ و این به این دلیل است که هر سه برش دقیقاً کنار هم قرار گرفته اند. محل قرارگیری معمول دو برش در سمت چپ بریدگی و سومین قرار گیری در سمت راست است. در این طرح، هدفون بالای هر سه دوربین قرار گرفته است. با این حال، این بدان معنا نیست که اپل دو دوربین جلو ارائه می‌دهد. این به خوبی می‌تواند همان تنظیمات دوربین جلو، دوربین مادون قرمز و پروژکتور نقطه باشد که در آیفون‌های قبلی با Face ID دیده می‌شود.

این رندر‌های آیفون ۱۳ همچنین یک بریدگی کلی کوچکتر را نشان می‌دهند، تغییر در طراحی که به طور گسترده گزارش شده است. با این وجود، این یک تغییر خوشایند خواهد بود، زیرا صاحبان آیفون را به یک تجربه تمام صفحه نزدیک می‌کند. آنچه قبلاً دیده ایم، چینش مورب دوربین‌های عقب برای آیفون ۱۳ است که تغییر در طراحی عمودی آیفون ۱۲ خواهد بود. به طور کلی، هنوز چهار بریدگی وجود دارد، دو مورد برای دوربین‌ها و دو مورد دیگر برای صدا و میکروفن. این سایت در ادامه می‌گوید که انتظار می‌رود عمر باتری بیشتری از آیفون ۱۳ داشته باشد، که بخشی از آن به لطف نمایشگر‌های جدید LTPO است. اما، دوباره، این می‌تواند مختص iPhone ۱۳ Pro و Pro Max باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: آیفون 13 اپل دوربین
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی