کد خبر: ۱۸۶۹۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۴
رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی خبر داد؛

راه اندازی ۳ خانه نوآوری و فناوری تا پایان سال

رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی از راه اندازی ۳خانه نوآوری و فناوری خبر داد و گفت: تاکنون ۴ خانه نوآوری و فناوری در آفریقا، کنیا، سوریه و چین راه اندازی شده است.

به گزارش« نبض فناوری» مهدی قلعه نوی امروز در آیین بهره برداری از طرح های ملی معاونت علمی و فناوری که به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور پخش شد، گفت: تلاش ما در مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی کمک به شرکت های دانش بنیان برای ورود به بازارهای بین المللی بوده است.

رئیس مرکز تعاملات معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه رشد بازار صادرات محصولات دانش بنیان بر اساس آخرین آمار ۲.۵ تا ۳ درصد محصولات صادراتی بوده، گفت: باید این میزان با ابزارهای موجود رشد دو برابری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بازار صادراتی محصولات دانش بنیان طی چند سال اخیر با شرایط تحریم و کرونا رو به رو شد، گفت: این موضوع ما را ملزم می کند که روش های مختلفی را در راستای صادرات محصولات دانش بنیان در پیش بگیریم.

قلعه نوی با بیان اینکه در همین راستا از سال گذشته ۴خانه نوآوری و فناوری را راه اندازی کردیم، گفت: تاکنون این خانه های نوآوری در آفریقا، کنیا، چین و سوریه راه اندازی شده که محصولات دانش بنیان بتوانند صادرات خود را انجام دهند.

به گفته وی، قرار است ماه آینده خانه نوآوری روسیه راه اندازی شود.

رئیس مرکز تعاملات معاونت علمی و فناوری عنوان کرد: بنا داریم تا پایان سال سه خانه نوآوری و فناوری را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان با ظرفیت صادراتی در این خانه های نوآوری و فناوری i-hit مستقر می شوند، گفت: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت ها بتوانیم به شرکت های دانش بنیان کمک کنیم تا محصولات خود را به کشورهای منطقه و دنیا صادر کنند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
وبگردی