کد خبر: ۱۸۷۰۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۰

رکورد فروش ۷۷ میلیون دلاری «آنر۵۰» در ۱ دقیقه

گوشی‌های سری آنر ۵۰ در یک دقیقه از فروش ۷۷ میلیون دلاری فراتر رفت. پس از هفته‌ها پیش بینی‌های تحلیلگران، تلفن‌های هوشمند جدید ۵۰ و ۵۰ پرو آنر به طور رسمی در بازار اصلی این شرکت به فروش رسیده اند. این شرکت چینی اعلام کرد که فقط در یک دقیقه ۵۰۰ میلیون CNY (بیش از ۷۷ میلیون دلار) دستگاه آنر ۵۰ فروخته است.

به گزارش «نبض فناوری»، فروش آنر ۵۰  در یک دقیقه از فروش ۷۷ میلیون دلاری فراتر رفته است. هم اکنون گوشی‌های آنر ۵۰ و پرو فقط در چین موجود است، اما آنر قصد دارد سری ۵۰ را در اروپا راه اندازی کند، همانطور که شرکت تأیید کرده است، این سری از قبل با نصب خدمات موبایل گوگل کامل شده است.

آنر هفته گذشته از سری ۵۰ خود رونمایی کرد و طراحی آن به طور گسترده از سری بعدی هواوی  P۵۰ الهام گرفته است. آنر ۵۰ و ۵۰ پرو هر دو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G هستند در حالی که سطح ابتدایی ۵۰ SE توسط MediaTek Dimensity ۹۰۰ تأمین می‌شود.

آنر ۵۰ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی منحنی AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و + Full HD استدر همین حال، مدل غیر پرو دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی AMOLED با مشخصات مشابه و نسخه ۵۰ دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است در حالی که مدل Pro با دوربین‌های سلفی دوگانه، یک دوربین فوق العاده ۳۲ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی