کد خبر: ۱۸۷۱۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

معرفی تبلت مانیتور شو لنوو

لنوو تبلت اندرویدی 13 اینچی 679 دلاری را معرفی می کند که به عنوان مانیتور قابل حمل عمل می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، لنوو از رونمایی نسخه جدید Yoga Tab 13 (نسخه ای از Yoga Pad Pro که اوایل سال جاری در چین راه اندازی شد) با قیمت 679 دلار خبر داد. این تبلت به لطف درگاه داخلی Micro HDMI می تواند به عنوان نمایشگر خارجی لپ تاپ (یا نینتندو سوییچ یا هر دستگاه HDMI دیگر) عمل کند.

این تبلت دارای یک پایه مخصوص استیل ضد زنگ است که 180 درجه از پشت دستگاه می چرخد و می توانید با استفاده از این پایه آن را بلند کرده یا از دیوار آویزان کنید.

معرفی تبلت مانیتور شو لنوو

Tab 13در کنار تعداد زیادی تبلت اندرویدی دیگر از جمله Yoga Tab 11 کوچکتر، Tab P11 Plus با نمایشگر 2000در 1200 و Tab M7 و Tab M8 در اواخر تابستان امسال عرضه شود.

Tab 13 با Lenovo’s Precision Pen 2 سازگار است و شامل دوربین 8 مگاپیکسلی (برای ورود دقیق تربه لنوو) با ویژگی کاهش نویز پس زمینه برای تماس های ویدیویی است. لنوو در مورد این تبلت ادعا می کند که 12 ساعت عمر باتری خواهید داشت و صفحه نمایش 1080p آن می تواند به 400 نیت روشنایی برسد.

همه تبلت جدید از فضای سرگرمی جدید گوگل پشتیبانی می کنند؛ که به کاربران امکان می دهد از چندین برنامه مختلف در یک مرکز، به فیلم ها، کتابها و بازیها دسترسی پیدا کنند.

لنوو به دنبال تولید دستگاه های اندروید متمرکز بر سرگرمی است. برای مثال Tab P11 Pro اخیر آن، که شامل یک صفحه نمایش OLED و بلندگوهای Dolby Atmos است، دستگاه تماشای فیلم عالی به حساب می آید.

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
این تبلتها خوب نیست. چون باتریهاشون اگر خراب بشه دیگه گیر نمیاد.
0
0
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی