کد خبر: ۱۸۷۱۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۰

شگفت انگیز بعدی مایکروسافت برای گیمرها

مایکروسافت سرویس Xbox Cloud Gaming را در دستگاه های iOS راه اندازی می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، از امروز، Xbox Cloud Gaming  در رایانه های شخصی و iOS  از طریق مرورگر در 22 کشور در دسترس است.

آنچه در این مورد جالب است، Xbox Cloud Gaming  در اشتراک های Xbox Game Pass Ultimate گنجانده شده که هزینه آن فقط 15 دلار در ماه (1 دلار برای ماه اول) است. اگر قبلاً مشترک Xbox Game Pass Ultimate  بوده اید و در یکی از 22 کشوری که از Xbox Cloud Gaming  پشتیبانی می کنند زندگی می کنید، اکنون می توانید روی دستگاه iOS خود کاملاً رایگان بازی کنید.

برای شروع بازی در میان صدها بازی که اکنون در کتابخانه Xbox  Game Pass  در دسترس هستند ، فقط باید مرورگرهای Safari را باز کرده و به xbox.com/play مراجعه کنید. ذکر این نکته مهم است که Xbox Cloud Gaming  توسط سخت افزار سفارشی Xbox Series X تأمین می شود، به این معنی که در حالی که شما یک بازی را روی دستگاه iOS خود انجام می دهید، آن بازی توسط یک کنسول Xbox   Series X در مراکز داده مایکروسافت اجرا می شود.

در حال حاضر ، برای اطمینان از کمترین تأخیر و بالاترین کیفیت تجربه در بین گسترده ترین مجموعه دستگاه ها، این سرویس قابلیت پخش با سرعت 1080p و حداکثر 60 فریم در ثانیه را دارد. از آنجا که بسیاری از بازی های کتابخانه Xbox Game Pass دارای کنترل های لمسی سفارشی هستند، شما می توانید آنها را بدون نیاز به استفاده از کنترل کننده سازگار در iPhone یا iPad خود انجام دهید.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی