کد خبر: ۱۸۷۹۱
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۵

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A03s تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

شرکت سامسونگ به‌دنبال بازنگری در مدل پایین‌رده سری گلکسی A خود است. نامگذاری این هندست با کد 0 آغاز شده و تحت‌عنوان گلکسی A03s به بازار عرضه می‌شود. پیش‌تر در ماه مه شاهد انتشار جزئیاتی پیرامون این هندست بودیم. اما اکنون این دستگاه در وبسایت Bluetooth SIG رویت شده و گواهی‌نامه الزامی بلوتوث پیش از عرضه به بازار را دریافت نموده است.

به گزارش «نبض فناوری»، این پدیده نشان می‌دهد که تا موعد رونمایی از سامسونگ گلکسی A03s احتمالا زمان چندان زیادی باقی نمانده است.

این هندست دارای شماره مدل SM-A037F بوده و شناسه مربوط به مدل 2 سیم‌کارته آن نیز به حروف DS منتهی می‌شود. گلکسی A03s از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. این موارد تنها جزئیات قابل برداشت از گواهی‌نامه Bluetooth SIG به‌شمار می‌روند.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته طی ماه مه ادعا کردند که گلکسی A03s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای شکل تعبیه شده روی پنل خواهد بود. پنل پشتی دستگاه نیز احتمالا از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با 2 حسگر 2 مگاپیکسلی تزئینی (جهت سنجش اطلاعات عمق صحنه و ثبت تصاویر ماکرو) میزبانی می‌کند. گلکسی A03s مجهز به یک پورت USB-C خواهد بود؛ مشخصه‌ای که از یک پیشرفت خوشایند نسبت به هندست نسل قبلی حکایت دارد. همچنین اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت جانبی بدنه گوشی مستقر خواهد شد.

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A03s تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

متاسفانه مشخصات تراشه، ظرفیت رم و حافظه‌داخلی مورد استفاده در گلکسی A03s کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. بعلاوه به ظرفیت باتری گوشی نیز اشاره نشده است. با این‌حال ابهامات فوق احتمالا در آینده‌ای نزدیک برطرف خواهند شد.

منبع/ آی تی رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی