کد خبر: ۱۸۸۴۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با حافظه رم 12 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 3 احتمالا در ماه آگوست عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، اگرچه شرکت سامسونگ هنوز به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون هندست تاشو آینده خود اشاره نکرده است؛ اما این اسمارت‌فون اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده و برخی مشخصات کلیدی آن نیز اعلام شده است.

مدل آمریکایی گلکسی زد فولد 3 با شماره مدل SM-F926U اخیرا در وبسایت گیک‌بنچ رویت شده است. این هندست مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11، حافظه رم 12 گیگابایتی و تراشه اسنپ‌دراگون 888 است.

در دیتابیس بنچمارک به هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون گلکسی زد فولد 3 اشاره نشده است؛ اما این مدل منحصربه‌فرد اخیرا تائیدیه FCC را نیز دریافت نموده است. بر اساس محتوای تائیدیه فوق این اسمارت‌فون از اتصال 5G و قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه این گجت مجهز به تراشه NFC خواهد بود. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و باتری 4275 میلی‌آمپرساعتی سایر مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 3 را تشکیل می‌دهند. این باتری از طریق یک پورت USB-C با حداکثر توان 25 وات شارژ خواهد شد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با حافظه رم 12 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 در وبسایت گیک‌بنچ

گلکسی زد فولد 3 مجهز به 2 نمایشگر سوپر آمولد شامل نمونه خارجی 6.23 اینچی و پنل داخلی تاشو با اندازه 7.55 اینچ خواهد بود. از جنبه امکانات عکاسی نیز این هندست مجموعا دارای 5 سنسور دوربین خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل 3 سنسور 12 مگاپیکسلی است؛ در حالی‌که دوربین سلفی زیر نمایشگر از رزولوشن 16 مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین تعبیه شده روی نمایشگر خارجی نیز مجهز به یک سنسور 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی