کد خبر: ۱۸۸۵۸
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۵

بررسی ویدیویی مرسدس بنز EQC؛ کراس‌اوور تمام الکتریکی لوکس

مرسدس بنز EQC اولین خودروی تمام الکتریکی کمپانی آلمانی است که به بازار عرضه شده. این SUV در کلاس کراس‌اوور کامپکت لوکس قرار دارد و از نظر ابعادی تقریبا مانند کیا سورنتو یا نیسان ایکس‌تریل است.

به گزارش «نبض فناوری»، چند سالیست در حال گذر از دوران سوخت‌های فسیلی و آغاز عصر خودروهای الکتریکی هستیم. با تولید روز افزون ماشین‌های تمام برقی یا هیبریدی، شاهد افزایش تنوع این مدل خودروها در بازار هستیم و شرایط امروز بازار خودروی الکتریکی از نظر تنوع و رقابت حتی قابل مقایسه با دو سال قبل هم نیست. در چنین شرایطی انتظار دیدن خودروی برقی از کمپانی‌هایی مانند مرسدس بنز اصلا انتظار زیادی نیست و برای همه علاقمندان خودرو تقریبا امری طبیعی به شمار می‌رود.

مرسدس در ساخت EQC تلاش کرده تا این خودرو شبیه به خودروهای غیر برقی طراحی شود و همانند خیلی از خودروهای الکتریکی ظاهری متفاوت و بعضی عجیب نداشته باشد، به همین دلیل کماکان با یک خودروی شکیل هم از نمای بیرونی و هم داخلی روبرو هستیم.

به دلیل عدم حضور خودروهای برقی در بازار ایران احتمالا سوال‌های زیادی پیرامون آن‌ها در ذهن کاربران فارسی‌زبان بوجود می‌آید، از این رو خودروی برقی EQC را برای تست از کمپانی مرسدس در شهر هامبورگ آلمان دریافت کردم تا این ویدیو را برای شما تهیه کنم و با ساخت ویدیوی نگاه نزدیک به این خودرو، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهم. این ویدیو را مشاهده کنید تا با وضعیت رانندگی، میزان شارژدهی و امکانات مرسدس بنز EQC بیشتر آشنا شوید.

منبع/ دیجی‌کالا مگ 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی