کد خبر: ۱۸۹۷۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

چگونه ارز دیجیتال استورم X خود را نگهداری کنیم؟

یکی از دغدغه های اصلی دارندگان استورم ایکس نحوه نگهداری StormX است، جهت نگهداری استورم ایکس از نرم افزار های آفلاین که اصطلاحا کیف پول سرد نامیده می‌شوند و نرم افزار های آنلاين که کیف پول گرم نامیده می شوند می توانید استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه حوزه ارز‌های دیجیتال برای سرمایه گذاری در بین مردم خیلی رواج پیدا کرده است و شاید برخی از آن‌ها را بشناسند و برخی دیگر را خیر. ایده پروژه ارز دیجیتال استورم که با نام استورم ایکس نیز شناخته شده است یک ایده دو سر بُرد به نظر می‌رسد؛ چراکه هم به نفع کاربران است و برای آن‌ها از نظر مالی به‌صرفه است و هم برای تیم پروژه استورم.

استورم یک پلتفرم microtask gamified است که در ازای انجام امور ساده‌ای، چون مشارکت در نظر سنجی‌ها، تست محصولات جدید، تماشای فیلم و … به کاربران cryptocur euros به عنوان پاداش عرضه می‌کند.

در واقع باید گفت هدف از این پلتفرم ایجاد یک مرکز تجاری مقیاس پذیر مبتنی بر بلاکچین و gamified، miniaturized است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انجام تکالیف متمایزی برنده رمز‌های STORM ERC-۲۰ شوند.

چگونه ارز دیجیتال استورم X خود را نگهداری کنیم؟

استورم مارکت سعی می‌کند مزیت کاهش نرخ ارز را برای کاربران خود در مقابل سیستم به همراه داشته باشد. نکته‌ای که در حال حاضر اهمیت دارد پیرامون UI‌ها و برخورد‌های انسانی محور است. مرحله کار در مقیاس مینیاتوری گیفی شده در استورم باعث ایجاد ترسیم در تجربه مشتری می‌شود که همکاری پویا با شبکه توکن STORM ایجاد شود.

باید گفت که Storm در واقع یک پلت فرم microtask gamified شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در ازای انجام کار‌های ساده مانند مشارکت در نظرسنجی‌ها، امتحان کردن محصولات جدید یا حتی تماشای فیلم، بتوانید cryptocur euros را بدست آورید.

چگونه ارز دیجیتال استورم X خود را نگهداری کنیم؟

پروژه ارز دیجیتال استورم با راه‌اندازی پلتفرمی برای جمع‌آوری فروشگاه‌های مختلف و گرفتن تخفیف از آن‌ها سعی در ارائه خدمت به کاربران و کسب درآمد برای خود دارد. نحوه عملکرد این پلفترم بدین صورت است که کاربران می‌توانند با انجام خرید آنلاین از فروشگاه‌های موجود در این پلتفرم، بسته به سطح کاربری خود در این شبکه، از تخفیفات موجود بهره‌مند شوند و مقداری از مبلغ خرید خود را به صورت رمزارز بازپس بگیرند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از تخفیفات موجود در این شبکه بهره ببرند و پروژه استورم نیز در مقابل این خدمات از کاربران مقداری کارمزد دریافت می‌کند و از این طریق به کسب درآمد می‌پردازد. بر همین اساس، بازار جهانی استورم را یک پلتفرم دوسربرد می‌دانند. باید یادآور شد که ارز دیجیتال استورم یکی از پنچ آلت‌کوینی که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ رشد خوبی داشته باشند.

معرفی تیم پشت پروژه استورم (STMX)

استورم X یک شرکت است که در واشنگتن امریکا مستقر شده و پلتفرم STORM X و نشانه‌های آن را ایجاد کرده است. در حال حاضر پلتفرم استورم دارای بیش از دویست و پنجاه هزار کاربر فعال در سیستم قبل از rebranding است.

مزایای بازار ارز دیجیتال استورم

اصطکاک بین خریداران و فروشندگان را بدون واسطه از بین ببرید. هزینه معاملات را در مقایسه با سایر سیستم عامل‌های میکرو وظیفه سنتی کاهش دهید. از بین بردن خطرات و هزینه‌های حل اختلاف با اجرای قوانین در قرارداد‌های هوشمند. دادن جوایز خرد برای کار‌های خرد. ایجاد فرصت برای هر دو بازیکنان ارز دیجیتال (storm) و نشانگر‌های ارز دیجیتال استورم (storm) برای دستیابی به مخاطبان گسترده، کمک به مشاغل آن‌ها با کارآمدتر و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر به آزادکاران.

چگونه ارز دیجیتال استورم X خود را نگهداری کنیم؟
چگونه می‌توان ارز دیجیتال استورم را خرید و ذخیره کرد؟

زمانی که به عنوان بازیکن استورم وارد شبکه شده و وظایف خود را بر روی سیتم عامل آن انجام می‌دهید، می‌توانید توکن‌هایی به نام بلات را کسب کنید. تمام بلات‌ها را می‌توانید با توکن‌های استورم مبادله کنید.
CoinSwitch، بزرگترین صرافی ارز دیجیتالی است که می‌توان به راحتی تمام نرخ‌های مربوط به توکن‌های استورم را مشاهده کرد؛ بنابراین شرایط ایده آلی برای تجارت استورم ایجاد می‌کند. به علاوه در این صرافی، بیش از ۳۰۰ ارز رمز نگاری شده با بیش از ۴۵۰۰۰ جفت ارز را در سیستم عامل خود پشتیبانی می‌کند.

چگونه ارز دیجیتال استورم X خود را نگهداری کنیم؟

از آنجایی که استورم همان ERC-۲۰ بوده که در بلاکچین اتریوم کار می‌کند، قابلیت ذخیره در هر کیف پول دیجیتال سازگار با اتریوم را دارد. از جمله این کیف‌های سازگار می‌توان به MyEtherWallet و Mist اشاره کرد. علاوه بر این Jaxx.io هم یکی از گزینه‌های محبوب در کیف پول ذخیره استورم است. کیف پول‌های سخت افزاری مانند Ledger و Trezor هم گزینه‌های پیشنهادی هستند که می‌توان در آن استورم را ذخیره کرد.

چگونه استورم ایکس خود را نگهداری کنیم؟

انتخاب کیف پول استورم ایکس یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان استورم ایکس نحوه نگهداری StormX است، جهت نگهداری استورم ایکس از نرم افزار‌های آفلاین که اصطلاحا کیف پول سرد نامیده می‌شوند و نرم افزار‌های آنلاین که کیف پول گرم نامیده می‌شوند می‌توانید استفاده کنید. بیت برگ سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد، اما اگر شما به دنبال یک کیف پول امن، سریع و آسان هستید که تنوع گسترده‌ای از آلت کوین‌ها را پشتیبانی کند.

پروژه ارز دیجیتال استورم با استفاده از یک ایده نوآورانه در حوزه رمزارز‌ها و بلاکچین سعی در ایجاد پلتفرمی داشته است که علاوه بر خود، کاربران و ارائه‌دهندگان خدمت نیز به سود برسند. این پلتفرم با جمع‌آوری فروشگاه‌های مختلف در یک پلتفرم به ایجاد یک بازار جهانی غیرمتمرکز پرداخته است. کاربران با خرید آنلاین از فروشگاه‌های موجود در این بازار، بسته به سطح کاربری خود از ۰.۵ تا ۸۵ درصد تخفیف بهره می‌برند و پروژه ارز دیجیتال استورم از مقدار کارمزد اندکی که کاربران می‌پردازند، کسب درآمد می‌کند.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی