کد خبر: ۱۹۰۲۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

نحوه روشن یا خاموش کردن موقعیت مکانی یابی اینستاگرام در آیفون

نحوه فعال یا غیرفعال کردن موقعیت مکانی یابی اینستاگرام در گوشی های آیفون را در این گزارش بخوانید.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از ایندیا تودی، در این گزارش آموزش مرحله به مرحله روشن و خاموش کردن سرویس موقعیت مکانی اینستاگرام در آیفون توضیح داده شده است.

اینستاگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فیلم است و به کاربران امکان می‌دهد رسانه‌ها را با ویرایش، فیلتر، سازماندهی و برچسب گذاری جغرافیایی، بارگذاری کنند. یک کاربر اینستاگرام می‌تواند محتوای دیگر کاربران را مرور کند و محتوای مورد علاقه خود را پیدا کند. همچنین کاربران می‌توانند به فید‌های خود، محتوا اضافه کرده و فید‌های کاربران دیگر را مشاهده کنند.

این برنامه ابتدا برای سیستم عامل iOS راه اندازی شد، اما بعداً در اندروید محبوبیت پیدا کرد؛ بنابراین، در این برنامه، کاربران می‌توانند نقشه عکس‌های دارای برچسب جغرافیایی کاربران را مشاهده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند پست‌ها را بدون حذف دائمی، بایگانی کنند.

مکان فعلی شما همیشه توسط تلفن شما از طریق GPS کنترل می‌شود. تلفن‌های همراه در سراسر جهان از همین فناوری برای ردیابی موقعیت مکانی شما استفاده می‌کنند. ممکن است خانواده یا دوستان شما از مکان شما مطلع نشوند، اما برخی از برنامه‌ها موقعیت شما را ردیابی می‌کنند. برای محدود کردن برنامه‌ها در دستگاه، می‌توانید دکمه خدمات موقعیت مکانی را در دستگاه خود خاموش کنید. البته اینستاگرام روش خاص خود را برای یافتن موقعیت مکانی شما از طریق برنامه‌های شما دارد. استفاده از خدمات موقعیت مکانی اینستاگرام در آیفون آسان و ساده است.

نحوه روشن یا خاموش کردن خدمات موقعیت مکانی اینستاگرام در آیفون

مراحل فعال یا غیرفعال کردن خدمات مکانی اینستاگرام برای آیفون

  • مرحله ۱: اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، از برنامه خارج شوید.
  • مرحله ۲: به تنظیمات آیفون خود بروید و روی دکمه حریم خصوصی ضربه بزنید.
  • مرحله ۳: به پایین پیمایش کنید و برنامه اینستاگرام را در صفحه تنظیمات خود جستجو کنید.
  • مرحله ۴: روی اینستاگرام کلیک کنید و گزینه "Never هرگز" یا "When Using the App فقط وقتی از برنامه استفاده می‌شود" را انتخاب کنید تا تغییرات در مکان یابی اعمال شود.

در اینستاگرام، تنظیمات پیش فرض مکان خاموش خواهد بود، اما می‌توانید هنگام ارسال عکس خود، مکان را روشن کنید. شما باید اجازه دهید که اینستاگرام اجازه دسترسی به مکان شما را بدهد یا ندهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی