کد خبر: ۱۹۰۶۶
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

کوتاه کردن دست واسطه‌ها با راه‌اندازی استارتاپ‌های فعال در حوزه خدمات زیبایی

مدیرگروه خدمات زیبایی شتابدهنده آبانا، گفت: چندین پروژه را در حوزه خدمات زیبایی انجام دادیم تا ایده ها را به سمت خلاقانه هدایت کنیم تا از این طریق دست واسطه ها کوتاه شود.

نسترن پاژنگ مدیرگروه خدمات زیبایی شتابدهنده آبانا، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه در این شتابدهنده چندین کارگروه در شاخه‌های مختلف وجود دارد که خدمات زیبایی را ارئه می‌دهد، اظهار کرد: با راه‌اندازی این شتابدهنده با کسانی که ایده و فکر در بخش خدمات زیبایی دارند، ارتباط برقرار می‌کنیم و به آن‌ها نحوه نگارش بیزینس پلن را آموزش می‌دهیم تا آن‌ها بتوانند طرح و ایده خود را به صورت مکتوب تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: همچنین کلاس‌هایی برای توسعه کسب وکار و بازاریابی ارائه می‌دهم تا افراد بتوانند ایده خود را به سمت توسعه بازار سوق دهند.

مدیرگروه خدمات زیبایی شتابدهنده آبانا، گفت: همچنین چندین پروژه را انجام دادیم تا ایده‌ها را به سمت خلاقانه هدایت کنیم تا از این طریق دست واسطه‌ها کوتاه شود؛ چرا که سالن‌های زیبایی بزرگترین واسطه‌ها هستند که از یک‌طرف نیروی کار را استعمار می‌کنند و کسانی که در حوزه زیبایی فعالیت می‌کند از این کار‌ها سود نمی‌برند از طرف دیگر با ارائه قیمت‌های بالا بازار را متلاطم می‌کنند.

وی هدف از اجرای این شتابدهنده را ساماندهی کسب وکار‌های مراقبت‌های زیبایی است تا از این طریق افراد بتوانند در این عرصه به فعالیت بپردازند. همچنین با این روش سالن‌های زیبایی حذف و خود خدمات دهنده در این زمینه فعالیت کند. گروه خدمات زیبایی این شتابدهنده از فروردین سالجاری فعالیت خود را شروع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین منابع مالی در تلاش هستیم که استارتاپ‌های فعال در حوزه خدمات زیبایی را راه‌اندازی کنیم؛ چرا که گردش مالی در حوزه مراقبت‌های زیبایی بسیار بالاست.

ارسال نظرات
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی