کد خبر: ۱۹۱۶۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۵

سفری جذاب به مرز فضا +فیلم

فیلم Virgin Galactic تجربه بی وزنی در هواپیمای فضایی را نشان می دهد.

 به گزارش «نبض فناوری»، Virgin Galactic اولین سفر خدمه خود را به لبه فضا در روز یکشنبه 11 ژوئیه آغاز کرد، بنیانگذار شرکت ریچارد برانسون یکی از چهار مسافری بود که در هواپیمای فضایی VSS Unityبود.

این تجربه 15 دقیقه ای بهترین نتیجه را در مورد چگونگی رخ دادن یک سفر گردشگری فضایی Virgin Galactic به ما ارائه می دهد که این شرکت در سال 2022 پذیرش  پیش هزینه پرداختی مسافران را آغاز می کند.

همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، لذت واقعی از 50هزار پا شروع می شود زمانی که هواپیمای حامل VMS Eve VSS Unity را آزاد می کند همانطور که شروع به سقوط می کند دو خلبان یونیتی ، دیو مکای و مایکل ماسوچی، موتور موشک خود را روشن  تا خدمه را در لبه فضا نگه دارند.

پس از گذشت 60 ثانیه، سرعت هواپیمای فضایی به 2214 مایل در ساعت می رسد و مسافران می توانند کمربندهای خود را باز کنند تا بتوانند چند دقیقه بی وزنی در داخل کابین را تجربه کنند.

در ارتفاع حدود 282000 پایی (53.4 مایل / 86 کیلومتری)  سه خدمه در حالی که مشغول شنا در اطراف کابین دیده شوند.

سپس خلبانان به مسافران دستور می دهند که برای پرواز کوتاه به باند پرواز در  Spaceport America در نیومکزیکو به صندلی های خود برگردند.

این تجربه از شلیک موتور موشکی یونیتی تا فرود درSpaceport America ، فقط 15 دقیقه طول می کشد. به نظر می رسد پرواز آزمایشی روز یکشنبه دقیقاً مطابق برنامه انجام شده و زمینه را برای راه اندازی سرویس گردشگری فضایی سال آینده هموار می کند.

هزینه صندلی های مربوط به تجربه پرواز فضایی Virgin Galactic 250 هزار دلار خواهد بود؛ اما برانسون به دنبال پرواز آزمایشی مسابقه ای را با ارائه دو بلیط رایگان برای پرواز در اوایل سال 2022 راه اندازی کرد.

همچنین Blue Origin متعلق به بنیانگذار آمازون جف بزوس قصد دارد یک سرویس گردشگری فضایی مشابه را امسال یا سال آینده راه اندازی کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
ما برق نداریم!
1
0
ناشناس
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
ما برق نداریم!
1
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی