کد خبر: ۱۹۱۷۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۲

۴۵۰۰ خدمت برای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان ارائه شد

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ۴ هزار و ۵۰۰ خدمت برای راه‌یافتن محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی به بازار‌های جهانی ارائه کرده است.

به گزارش« نبض فناوری» تبدیل ایده به محصول یکی از الزامات برای تجاری‌شدن تولیدات نوآورانه و فناورانه در کشور است. ایجاد بازار داخلی برای آن هم می‌تواند این فرآیند را تثبیت و ارزش‌آفرین کند. اما یافتن بازار جهانی برای شرکت‌ها اقدامی اثرگذار در ثبت برندهای ایرانی در جهان باشد.

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه بازار صادراتی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۹۳ راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالا‌ها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت‌ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

در حال حاضر این مجموعه توانسته یک هزار و 960 شرکت را برای دریافت خدمات توسعه بازار جهانی ترغیب کند. در این مجموعه سعی بر آن است تا با شناسایی و ارزیابی شرکت‌های خدماتی فعال در این حوزه، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت‌ها ارایه شود.

در همین راستا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور ایجاد و خلق ثروت برای جامعه از طریق صادرات محصولات با فناوری بالا، اقدام به حمایت از خدمات این کریدور نموده و این امکان را فراهم کرده است تا صادرات شرکت‌ها از طریق اینگونه خدمات شتاب گیرد.

خدمات حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و واسطه‌های صادراتی (شرکت‌های مدیریت صادرات، پایگاه‌های صادراتی، کارگزاران تجاری برون مرزی) ارائه می شود.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی