کد خبر: ۱۹۱۷۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰

پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد

در رویداد مدیریت منابع انسانی از پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، در حاشیه رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی با رویکرد و ارائه جدیدترین دستاوردها در حوزه جذب و استخدام نیرو از پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد. این پلتفرم در واقع یک سامانه نوین و هوشمند استخدام در بازار کار است.

دکتر یاسر نثاری، دبیر علمی این رویداد با اشاره به همکاری حدود ۵۰۰ شرکت برتر ایران با این پلتفرم و ارائه آماری از اولویت کارفرمایان در جذب نیروی کار و چالش های موجود در استخدام، امیدوار شد که فرایند استخدام نیروهای کار از طریق این پلتفرم سهل تر و اصولی تری شود و از منابع انسانی به نحوه احسنت استفاده و از هدر رفتن نیروهای انسانی جلوگیری شود.

از طریق پلتفرم ایران HR رزومه افراد جویای کار بارگذاری می شود و کارفرمایان با انتشار آگهی می توانند افراد مورد نیاز خود در آن شغل مورد نظر را جذب کنند، به نوعی ارتباط مستقیم بین افراد جویای کار و کارآفرینان ایجاد می شود.

در این رویداد محسن مکرمی، مدیر ارشد توسعه منابع انسانی یکی از شرکت‌های استارتاپی با تشبیه سازمان به ساختار یک درخت گفت: سازمان ها باید فرآیندی روبه رشد با مشکلات کمتر را برای نسل بعدی و آینده سازمان فراهم کنند.

در این رویداد که از سوی انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت و با حضور مدیران سازمان های پویا و اساتید منابع انسانی در کشور برگزار شد، به بررسی و ارائه راهکارهای مختلف و اساسی ترین مسائل مرتبط با حوزه منابع انسانی و استخدام نیروی کار و اهمیت آن پرداخته شد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی