کد خبر: ۱۹۲۱۷
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰
در گفتگو با نبض فناوری؛

کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به منظور افزایش اشتغال‌پذیری و تاب‌آوری روانی زنان و جوانان برگزار می‌شود/ هدف ۵ استان محروم کشور

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، از برگزاری "طرح آموزش مهارت‌های زندگی به منظور افزایش اشتغال پذیری و تاب آوری روانی زنان و جوانان" خبر داد و گفت: در این دوره‌ها علاوه بر ۱۰ مهارت زندگی سعی براین است که مهارت‌های کسب وکار را آموزش دهیم.

کورش پرند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به برگزاری "طرح آموزش مهارت‌های زندگی به منظور افزایش اشتغال پذیری و تاب آوری روانی زنان و جوانان" اظهار کرد: مهارت‌های زندگی یکی از بحث‌های مهم زندگی بشری است که تمامی کشور‌های دنیا سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی آن صورت می‌گیرد براین اساس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اقدام به برگزاری تعدادی از دوره‌های مهارتی در این دانشگاه به صورت مجازی انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: براین اساس مهارت خودآگاهی، مهارت ارتباط موثر همدلی، رفتار جرأت‌مندانه، تصمیم‌گیری، حل مسئله، تفکر خلاق، تفکر نقاد، مدیریت هیجانات و مقابله با استرس جزء مباحث کلیدی این کارگاه آموزشی است.

پرند گفت: این کارگاه آموزشی در روز‌های ۲۶ الی ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ بصورت رایگان و در قالب کارگاه‌های آنلاین در کلیه استان‌ها به ویژه در ۵ استان چهارمحال بختیاری، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان برگزار خواهد شد. علاقمندان برای ثبت نام در این دوره‌ها به آدرس parkoffice@sbu.ac.ir زیر مراجعه کنند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، اظهار کرد: در این دوره‌ها علاوه بر ۱۰ مهارت زندگی سعی براین است که مهارت‌های کسب وکار را آموزش دهیم نکته مهم این است که سرفصل‌های درسی ما با نگاه اشتغال پذیری است یعنی افراد را برای اشتغال پذیری آماده می‌کنیم. مخاطبان اصلی ما علاوه بر زنان سرپرست خانواده، جوانان ۱۸ تا ۳۴ ساله و نیروی غیرفعال (نیرویی که اعلام آمادگی برای ورود به بازار کار نکنند) است، بنابراین به دنبال این هستیم که انگیزه‌هایی را در بین آن‌ها ایجاد کنیم تا وارد فضای بازار کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرح مشترکی بین پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، وزارت تعاون، کار و امور اجتماعى، صندوق جمعیت سازمان ملل، وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی در پل دختر برگزار شد و نتایج خوب آن را به کارگاه‌های دیگر در استان‌ها ترمیم می‌دهیم.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی